All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Physiotherapist and Occupational Therapists co-operation relevance to teaching subject - Exercise of Medical Ergo-therapy

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23310%2F12%3A43917481" target="_blank" >RIV/49777513:23310/12:43917481 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Význam týmové spolupráce v rámci výuky předmětu cvičení z léčebné ergoterapie

  • Original language description

    Z pohledu významu spolupráce fyzioterapeuta a ergoterapeuta v rámci výuky předmětu cvičení z léčebné ergoterapie, studenti oboru ergoterapie paradoxně oceňovali praxe na pracovištích, kde se na výuce nepodíleli ergoterapeuti. Pracoviště nebylo vybaveno žádnými ergoterapeutickými pomůckami a výuku vedli fyzioterapeuti. Studenti oceňovali především seznámení s diagnózami a jejich vyšetřením, které doplňovali o specifické ergoterapeutické vyšetření. Dále kvalitně hodnotili schopnost fyzioterapeuta efektivním způsobem vertikalizovat klienta a provádět nácvik chůze o ortopedicko-protetické pomůcce. Fyzioterapeut zvládá využívání opor pro otáčení, posazování a pro chůzi lépe než ergoterapeuti v sociálních zařízeních nebo na klinických pracovištích. Fyzioterapeut byl přínosem i v ergoterapii ruky, hlavně při realizaci přípravných technik - měkké techniky, míčkování, mobilizace kloubů ruky a zápěstí. Hlavním problémem, se kterým se každoročně Katedra fyzioterapie a ergoterapie (dále KFE) Fakul

  • Czech name

    Význam týmové spolupráce v rámci výuky předmětu cvičení z léčebné ergoterapie

  • Czech description

    Z pohledu významu spolupráce fyzioterapeuta a ergoterapeuta v rámci výuky předmětu cvičení z léčebné ergoterapie, studenti oboru ergoterapie paradoxně oceňovali praxe na pracovištích, kde se na výuce nepodíleli ergoterapeuti. Pracoviště nebylo vybaveno žádnými ergoterapeutickými pomůckami a výuku vedli fyzioterapeuti. Studenti oceňovali především seznámení s diagnózami a jejich vyšetřením, které doplňovali o specifické ergoterapeutické vyšetření. Dále kvalitně hodnotili schopnost fyzioterapeuta efektivním způsobem vertikalizovat klienta a provádět nácvik chůze o ortopedicko-protetické pomůcce. Fyzioterapeut zvládá využívání opor pro otáčení, posazování a pro chůzi lépe než ergoterapeuti v sociálních zařízeních nebo na klinických pracovištích. Fyzioterapeut byl přínosem i v ergoterapii ruky, hlavně při realizaci přípravných technik - měkké techniky, míčkování, mobilizace kloubů ruky a zápěstí. Hlavním problémem, se kterým se každoročně Katedra fyzioterapie a ergoterapie (dále KFE) Fakul

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

    FP - Other medical fields

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů