Literature in the foreign language classroom
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F11%3A43896355" target="_blank" >RIV/49777513:23330/11:43896355 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-59" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-59</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-59" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-59</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Literární text ve výuce cizího jazyka - tvorba a ověřování didaktického modelu
Original language description
Příspěvek představí hlavní výstupy, ale také nové otázky spojené s výzkumem realizovaným na PedF UK v Praze, jehož cílem bylo vytvoření a postupné ověřování didaktického modelu pro adekvátní metodické zpracování a začlenění anglicky psané literatury v intencích RVP G/ZV do výuky AJ v souladu se specifickými aspekty didaktiky anglicky psané literatury. Výsledkem výzkumu bylo vytvoření a následné ověření výše uvedeného didaktického modelu. Výzkum však také otevřel nové otázky spojené právě s ověřováním tohoto modelu a to zejména v konkrétní školní praxi.
Czech name
Literární text ve výuce cizího jazyka - tvorba a ověřování didaktického modelu
Czech description
Příspěvek představí hlavní výstupy, ale také nové otázky spojené s výzkumem realizovaným na PedF UK v Praze, jehož cílem bylo vytvoření a postupné ověřování didaktického modelu pro adekvátní metodické zpracování a začlenění anglicky psané literatury v intencích RVP G/ZV do výuky AJ v souladu se specifickými aspekty didaktiky anglicky psané literatury. Výsledkem výzkumu bylo vytvoření a následné ověření výše uvedeného didaktického modelu. Výzkum však také otevřel nové otázky spojené právě s ověřováním tohoto modelu a to zejména v konkrétní školní praxi.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu
ISBN
978-80-210-5774-6
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
5
Pages from-to
456-460
Publisher name
Masarykova univerzita
Place of publication
Brno
Event location
PdF MU, Brno
Event date
Sep 5, 2011
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—