All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Literature in the foreign language classroom

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F11%3A43896355" target="_blank" >RIV/49777513:23330/11:43896355 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-59" target="_blank" >http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-59</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-59" target="_blank" >10.5817/PdF.P210-CAPV-2012-59</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Literární text ve výuce cizího jazyka - tvorba a ověřování didaktického modelu

  • Original language description

    Příspěvek představí hlavní výstupy, ale také nové otázky spojené s výzkumem realizovaným na PedF UK v Praze, jehož cílem bylo vytvoření a postupné ověřování didaktického modelu pro adekvátní metodické zpracování a začlenění anglicky psané literatury v intencích RVP G/ZV do výuky AJ v souladu se specifickými aspekty didaktiky anglicky psané literatury. Výsledkem výzkumu bylo vytvoření a následné ověření výše uvedeného didaktického modelu. Výzkum však také otevřel nové otázky spojené právě s ověřováním tohoto modelu a to zejména v konkrétní školní praxi.

  • Czech name

    Literární text ve výuce cizího jazyka - tvorba a ověřování didaktického modelu

  • Czech description

    Příspěvek představí hlavní výstupy, ale také nové otázky spojené s výzkumem realizovaným na PedF UK v Praze, jehož cílem bylo vytvoření a postupné ověřování didaktického modelu pro adekvátní metodické zpracování a začlenění anglicky psané literatury v intencích RVP G/ZV do výuky AJ v souladu se specifickými aspekty didaktiky anglicky psané literatury. Výsledkem výzkumu bylo vytvoření a následné ověření výše uvedeného didaktického modelu. Výzkum však také otevřel nové otázky spojené právě s ověřováním tohoto modelu a to zejména v konkrétní školní praxi.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Smíšený design v pedagogickém výzkumu: sborník příspěvků z 19. výroční konference České asociace pedagogického výzkumu

  • ISBN

    978-80-210-5774-6

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    456-460

  • Publisher name

    Masarykova univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    PdF MU, Brno

  • Event date

    Sep 5, 2011

  • Type of event by nationality

    CST - Celostátní akce

  • UT code for WoS article