All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Research on communication climate in secondary schools

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23330%2F24%3A43972605" target="_blank" >RIV/49777513:23330/24:43972605 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výzkum komunikačního klimatu na středních školách

  • Original language description

    Komunikace je jedním z faktorů, které zásadně ovlivňují úspěšnost výuky. To dokazují mnohé studie na jejichž základě byl na počátku roku 2023 proveden výzkum komunikačního klimatu na středních školách. V následujícím článku jsou prezentovány výsledky tohoto výzkumu. Jedním z témat je možnost aktivní komunikace během výuky; v jakých předmětech pro ni mají žáci nejvíce, a naopak nejméně prostoru, kolik času pro komunikaci mají a jak tuto dobu subjektivně hodnotí. Dále článek přináší poznatky o tom, s jakými problémy se žáci setkávají, či do jakých komunikačních situací se dostávají. Poznatky jsou prezentovány v souvislostech s typem škol a pohlavím respondentů. Na závěr jsou shrnuty nejzásadnější výstupy a navrženy možnosti dalšího výzkumu.

  • Czech name

    Výzkum komunikačního klimatu na středních školách

  • Czech description

    Komunikace je jedním z faktorů, které zásadně ovlivňují úspěšnost výuky. To dokazují mnohé studie na jejichž základě byl na počátku roku 2023 proveden výzkum komunikačního klimatu na středních školách. V následujícím článku jsou prezentovány výsledky tohoto výzkumu. Jedním z témat je možnost aktivní komunikace během výuky; v jakých předmětech pro ni mají žáci nejvíce, a naopak nejméně prostoru, kolik času pro komunikaci mají a jak tuto dobu subjektivně hodnotí. Dále článek přináší poznatky o tom, s jakými problémy se žáci setkávají, či do jakých komunikačních situací se dostávají. Poznatky jsou prezentovány v souvislostech s typem škol a pohlavím respondentů. Na závěr jsou shrnuty nejzásadnější výstupy a navrženy možnosti dalšího výzkumu.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Nové technologie a nové didaktické přístupy ve výuce (nejen) odborného jazyka

  • ISBN

    978-80-7211-643-0

  • Number of pages of the result

    14

  • Pages from-to

    133-146

  • Number of pages of the book

    168

  • Publisher name

    NAVA - Nakladatelská a vydavatelská agentura, s. r. o.

  • Place of publication

    Plzeň

  • UT code for WoS chapter