All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Czech Language and Literature

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F07%3A00504656" target="_blank" >RIV/49777513:23420/07:00504656 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Český jazyk a literatura

  • Original language description

    Autoři podrobují analyze Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace. Zaměřují pozornost na očekávané výstupy v jednotlivých složkách předmětu český jazyk a literatura, tj. v jazykové výchově, komunikační a slohové výchově a v literární výchově, zdůrazňují však, že ve výuce se vzdělávací obsah jednotlivých složek vzájemně prolíná. Ve druhé části článku je navrženo 6 kroků k vytvoření kvalitní přípravy na vyučovací hodinu literární výchovy. Každý z autorů uvádí přípravu jedné vyučovací hodiny, založené na jeho vlastní výukové zkušenosti. Příprava na vyučovací hodinu jazykové složky předmětu využívá práci žáků i učitele s interaktivní tabulí Smart Board. Text je doplněn obrazy tabulí vytvořených v aplikaci Smart Notebook. Poslední část článku přináší formulář hospitačního záznamu náslechové hodiny a seznamuje s hledisky rozboru vyučovací hodiny.

  • Czech name

    Český jazyk a literatura

  • Czech description

    Autoři podrobují analyze Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání, vzdělávací oblast Jazyk a jazyková komunikace. Zaměřují pozornost na očekávané výstupy v jednotlivých složkách předmětu český jazyk a literatura, tj. v jazykové výchově, komunikační a slohové výchově a v literární výchově, zdůrazňují však, že ve výuce se vzdělávací obsah jednotlivých složek vzájemně prolíná. Ve druhé části článku je navrženo 6 kroků k vytvoření kvalitní přípravy na vyučovací hodinu literární výchovy. Každý z autorů uvádí přípravu jedné vyučovací hodiny, založené na jeho vlastní výukové zkušenosti. Příprava na vyučovací hodinu jazykové složky předmětu využívá práci žáků i učitele s interaktivní tabulí Smart Board. Text je doplněn obrazy tabulí vytvořených v aplikaci Smart Notebook. Poslední část článku přináší formulář hospitačního záznamu náslechové hodiny a seznamuje s hledisky rozboru vyučovací hodiny.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AI - Linguistics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2007

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Pedagogická praxe

  • ISBN

    978-80-7043-590-8

  • Number of pages of the result

    16

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    152

  • Publisher name

    Západočeská univerzita

  • Place of publication

    Plzeň

  • UT code for WoS chapter