All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Visit preschool and primary school in Kenya

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F10%3A00503664" target="_blank" >RIV/49777513:23420/10:00503664 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Návštěva mateřské a základní školy v Keni

  • Original language description

    V současné době se vlivem migrace obyvatelstva objevují v našich školách stále častěji děti ze zcela odlišných kultur. Tito lidé, potažmo děti, přicházejí někdy zcela nepřipraveni na nový život. Lidé z různých končin světa se liší nejen vzhledem, ale i životními zvyky, genetickou výbavou i životními hodnotami. Pro učitele je důležité znát, z jakého prostředí dítě pochází. Domnívám se, že pedagogická veřejnost by měla poznávat i školství v jiných krajinách a to nejen ve vyspělých státech. Ne každý učitelvyužije tyto poznatky přímo při setkání s dítětem z Afriky, ale porovnání školské práce v obou lokalitách může vést i k její obohacení. Předložený článek představuje v krátkosti školství v Keni a konkrétně pak jednu základní masajskou školu. Zamýšlí senad výukovými metodami a formami školní práce.

  • Czech name

    Návštěva mateřské a základní školy v Keni

  • Czech description

    V současné době se vlivem migrace obyvatelstva objevují v našich školách stále častěji děti ze zcela odlišných kultur. Tito lidé, potažmo děti, přicházejí někdy zcela nepřipraveni na nový život. Lidé z různých končin světa se liší nejen vzhledem, ale i životními zvyky, genetickou výbavou i životními hodnotami. Pro učitele je důležité znát, z jakého prostředí dítě pochází. Domnívám se, že pedagogická veřejnost by měla poznávat i školství v jiných krajinách a to nejen ve vyspělých státech. Ne každý učitelvyužije tyto poznatky přímo při setkání s dítětem z Afriky, ale porovnání školské práce v obou lokalitách může vést i k její obohacení. Předložený článek představuje v krátkosti školství v Keni a konkrétně pak jednu základní masajskou školu. Zamýšlí senad výukovými metodami a formami školní práce.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2010

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Technológia vzdelávania

  • ISSN

    1335-003X

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    18

  • Issue of the periodical within the volume

    9

  • Country of publishing house

    SK - SLOVAKIA

  • Number of pages

    3

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database