Didactic aspects of worksheets supporting Communication and Media Education
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43916673" target="_blank" >RIV/49777513:23420/12:43916673 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Didaktické aspekty pracovních listů na podporu komunikační a mediální výchovy
Original language description
Autorky ve svém příspěvku shrnují poznatky, které získaly v průběhu evaluace 68 pracovních listů na podporu komunikační a mediální výchovy. Uvádějí klady a nedostatky hodnocených pracovních listů z hlediska tematicko-obsahového i z hlediska didaktického.Upozorňují na některé dílčí problémy, např. na potřebu nadčasovosti témat pracovních listů, přiměřenosti jejich rozsahu vzhledem k cílové skupině, na vhodnost či nevhodnost zařazování kooperativních forem práce u jednotlivých typů úkolů. Pozitivně hodnotí zejména využívání metody komparace a efektivní práce s textem. Docházejí k závěru, že svým zaměřením pracovní listy mohou velice dobře napomáhat splnění cílů mediální a komunikační výchovy.
Czech name
Didaktické aspekty pracovních listů na podporu komunikační a mediální výchovy
Czech description
Autorky ve svém příspěvku shrnují poznatky, které získaly v průběhu evaluace 68 pracovních listů na podporu komunikační a mediální výchovy. Uvádějí klady a nedostatky hodnocených pracovních listů z hlediska tematicko-obsahového i z hlediska didaktického.Upozorňují na některé dílčí problémy, např. na potřebu nadčasovosti témat pracovních listů, přiměřenosti jejich rozsahu vzhledem k cílové skupině, na vhodnost či nevhodnost zařazování kooperativních forem práce u jednotlivých typů úkolů. Pozitivně hodnotí zejména využívání metody komparace a efektivní práce s textem. Docházejí k závěru, že svým zaměřením pracovní listy mohou velice dobře napomáhat splnění cílů mediální a komunikační výchovy.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
O - Projekt operacniho programu
Others
Publication year
2012
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Komunikační výchova v teorii a praxi
ISBN
978-80-244-3264-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
8
Pages from-to
13-20
Publisher name
Univerzita Palackého
Place of publication
Olomouc
Event location
Olomouc
Event date
Apr 11, 2012
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—