All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The use of audiovisual message in media education

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F12%3A43924276" target="_blank" >RIV/49777513:23420/12:43924276 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využití audiovizuálního sdělení v mediální výchově

  • Original language description

    Monografie "Využití audiovizuálního sdělení v mediální výchově" je přehledovou studií, která analyzuje jak současný vývoj filmové a audiovizuální výchovy, tak především metodický pohled na strukturu a vybrané přístupy k analýze a hodnocení filmu a audiovizuálního sdělení v mediální výchově. Poslední část publikace shrnuje použití grafických organizátorů k analýze a redesignu audiovizuálních sdělení a přehledně strukturuje možnosti a charakteristiky forem previzualizace audiovizuálních sdělení. Celkově tato publikace nabízí především metodicko-teoretický základ pro tvůrčí činnosti studenta prostřednictvím rozboru vybraných otázek praxe a hodnotících kritérií pro tvorbu storyboardů. Je zde také představena originální metodika experimentálního výzkumu, která využívá software pro pojmové mapování a tvorbu storyboardů pro analýzu a redesign audiovizuálních sdělení v mediální výchově.

  • Czech name

    Využití audiovizuálního sdělení v mediální výchově

  • Czech description

    Monografie "Využití audiovizuálního sdělení v mediální výchově" je přehledovou studií, která analyzuje jak současný vývoj filmové a audiovizuální výchovy, tak především metodický pohled na strukturu a vybrané přístupy k analýze a hodnocení filmu a audiovizuálního sdělení v mediální výchově. Poslední část publikace shrnuje použití grafických organizátorů k analýze a redesignu audiovizuálních sdělení a přehledně strukturuje možnosti a charakteristiky forem previzualizace audiovizuálních sdělení. Celkově tato publikace nabízí především metodicko-teoretický základ pro tvůrčí činnosti studenta prostřednictvím rozboru vybraných otázek praxe a hodnotících kritérií pro tvorbu storyboardů. Je zde také představena originální metodika experimentálního výzkumu, která využívá software pro pojmové mapování a tvorbu storyboardů pro analýzu a redesign audiovizuálních sdělení v mediální výchově.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA406%2F09%2F0945" target="_blank" >GA406/09/0945: Applying hypermedia tools, concept mapping and storyboarding software to audiovisual message analysis and redesign in media education</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-261-0090-4

  • Number of pages

    73

  • Publisher name

    Západočeská univerzita

  • Place of publication

    Plzeň

  • UT code for WoS book