All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Natural number and manipulation with Cuisenaire rods

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F18%3A43952232" target="_blank" >RIV/49777513:23420/18:43952232 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Přirozené číslo a manipulace s Cuisenairovými hranolky

  • Original language description

    Proces vytváření představy přirozeného čísla představuje složitou problematiku. Tato publikace se pokusila popsat některé jevy, které tento proces doprovázejí. Zaměřili jsme se především na manipulační činnost, konkrétně na manipulaci s Cuisenairovými hranolky, a sledovali jsme, jaké strategie používají žáci prvního a druhého ročníku základní školy při enaktivní reprezentaci přirozených čísel 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 19, 27, 34, 46 a 55. Předmětem zkoumání bylo rovněž procesuální, konceptuální a proceptuální chápání těchto čísel, proces vytváření separovaných a generických modelů daného čísla, kognitivní fenomény, které doprovázejí enaktivní reprezentaci čísla, a početní spoje, které žáci při této reprezentaci používají.

  • Czech name

    Přirozené číslo a manipulace s Cuisenairovými hranolky

  • Czech description

    Proces vytváření představy přirozeného čísla představuje složitou problematiku. Tato publikace se pokusila popsat některé jevy, které tento proces doprovázejí. Zaměřili jsme se především na manipulační činnost, konkrétně na manipulaci s Cuisenairovými hranolky, a sledovali jsme, jaké strategie používají žáci prvního a druhého ročníku základní školy při enaktivní reprezentaci přirozených čísel 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11, 12, 19, 27, 34, 46 a 55. Předmětem zkoumání bylo rovněž procesuální, konceptuální a proceptuální chápání těchto čísel, proces vytváření separovaných a generických modelů daného čísla, kognitivní fenomény, které doprovázejí enaktivní reprezentaci čísla, a početní spoje, které žáci při této reprezentaci používají.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-261-0765-1

  • Number of pages

    118

  • Publisher name

    Západočeská univerzita

  • Place of publication

    Plzeň

  • UT code for WoS book