All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Strategies of elementary school first- and second-year learners in the representation of selected natural numbers

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F18%3A43954552" target="_blank" >RIV/49777513:23420/18:43954552 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://eme.upol.cz/history.html" target="_blank" >http://eme.upol.cz/history.html</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Strategie žáků 1. a 2. ročníku základní školy při reprezentaci některých přirozených čísel

  • Original language description

    V prvním a následně ve druhém ročníku základní školy byl se stejným vzorkem žáků realizován laboratorní experiment, jehož cílem bylo zjistit, jaké strategie používají žáci prvního ročníku při enaktivní reprezentaci přirozených čísel 4, 5, 6, 9 a 11 a žáci druhého ročníku při enaktivní reprezentaci čísel 7, 10, 12, 19, 27, 34, 46 a 55 prostřednictvím manipulace s Cuisenairovými hranolky. V průběhu školního roku bylo žákům 1. ročníku předloženo 5 úkolů, žákům 2. ročníku byly předloženy 3 úkoly, které každý žák řešil samostatně a odděleně od ostatních na pracovním stole. Na základě přímého pozorování a pozorování videozáznamu byla provedena kvalitativní a částečně i kvantitativní analýza.

  • Czech name

    Strategie žáků 1. a 2. ročníku základní školy při reprezentaci některých přirozených čísel

  • Czech description

    V prvním a následně ve druhém ročníku základní školy byl se stejným vzorkem žáků realizován laboratorní experiment, jehož cílem bylo zjistit, jaké strategie používají žáci prvního ročníku při enaktivní reprezentaci přirozených čísel 4, 5, 6, 9 a 11 a žáci druhého ročníku při enaktivní reprezentaci čísel 7, 10, 12, 19, 27, 34, 46 a 55 prostřednictvím manipulace s Cuisenairovými hranolky. V průběhu školního roku bylo žákům 1. ročníku předloženo 5 úkolů, žákům 2. ročníku byly předloženy 3 úkoly, které každý žák řešil samostatně a odděleně od ostatních na pracovním stole. Na základě přímého pozorování a pozorování videozáznamu byla provedena kvalitativní a částečně i kvantitativní analýza.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    EME2018 Proceedings : Perspektivy primárního vzdělávání matematice : 23. ročník vědecké konference s mezinárodní účastí Elementary Mathematics Education

  • ISBN

    978-80-905281-7-8

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    5

  • Pages from-to

    49-53

  • Publisher name

    Univerzita Palackého

  • Place of publication

    Olomouc

  • Event location

    Olomouc

  • Event date

    Apr 25, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article