Learning competences and technical education in the context of primary education in the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F18%3A43954598" target="_blank" >RIV/49777513:23420/18:43954598 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kompetence k učení a technická výchova v kontextu primárního vzdělávání v České republice
Original language description
Studie se zabývá teoretickými východisky a genezí problematiky kompetence k učení v kontextu technické výchovy a primárního vzdělávání v České republice. Seznamuje s výsledky výzkumného šetření, které má konstruktivistický charakter a je součástí předvýzkumu dizertační práce i analýzy potřebnosti projektů Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání (OP VVV) realizovaných vzdělávací společností ASTERIA centrum vzdělávání, s.r.o. v roce 2017. Výzkumné šetření je zaměřeno na ověření účinnosti výukových modulů odlišných edukačních nástrojů, které byly využity se zřetelem na rozvoj kompetencí k učení a v souvislosti s technickým vzděláváním. Studie reaguje také na problematiku a nedostatky technického vzdělávání a postavení technické výchovy v českém kurikulu.
Czech name
Kompetence k učení a technická výchova v kontextu primárního vzdělávání v České republice
Czech description
Studie se zabývá teoretickými východisky a genezí problematiky kompetence k učení v kontextu technické výchovy a primárního vzdělávání v České republice. Seznamuje s výsledky výzkumného šetření, které má konstruktivistický charakter a je součástí předvýzkumu dizertační práce i analýzy potřebnosti projektů Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání (OP VVV) realizovaných vzdělávací společností ASTERIA centrum vzdělávání, s.r.o. v roce 2017. Výzkumné šetření je zaměřeno na ověření účinnosti výukových modulů odlišných edukačních nástrojů, které byly využity se zřetelem na rozvoj kompetencí k učení a v souvislosti s technickým vzděláváním. Studie reaguje také na problematiku a nedostatky technického vzdělávání a postavení technické výchovy v českém kurikulu.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Vzájomná informovanosť - cesta k efektívnemu rozvoju vedecko-pedagogickej činnosti
ISBN
978-80-558-1369-1
ISSN
—
e-ISSN
neuvedeno
Number of pages
7
Pages from-to
13-19
Publisher name
Univerzita Konštantína Filozofa
Place of publication
Nitra
Event location
Nitra
Event date
Jun 13, 2018
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—