All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Learning competences and technical education in the context of primary education in the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F18%3A43954598" target="_blank" >RIV/49777513:23420/18:43954598 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Kompetence k učení a technická výchova v kontextu primárního vzdělávání v České republice

  • Original language description

    Studie se zabývá teoretickými východisky a genezí problematiky kompetence k učení v kontextu technické výchovy a primárního vzdělávání v České republice. Seznamuje s výsledky výzkumného šetření, které má konstruktivistický charakter a je součástí předvýzkumu dizertační práce i analýzy potřebnosti projektů Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání (OP VVV) realizovaných vzdělávací společností ASTERIA centrum vzdělávání, s.r.o. v roce 2017. Výzkumné šetření je zaměřeno na ověření účinnosti výukových modulů odlišných edukačních nástrojů, které byly využity se zřetelem na rozvoj kompetencí k učení a v souvislosti s technickým vzděláváním. Studie reaguje také na problematiku a nedostatky technického vzdělávání a postavení technické výchovy v českém kurikulu.

  • Czech name

    Kompetence k učení a technická výchova v kontextu primárního vzdělávání v České republice

  • Czech description

    Studie se zabývá teoretickými východisky a genezí problematiky kompetence k učení v kontextu technické výchovy a primárního vzdělávání v České republice. Seznamuje s výsledky výzkumného šetření, které má konstruktivistický charakter a je součástí předvýzkumu dizertační práce i analýzy potřebnosti projektů Operačního programu Výzkum, vývoj a vzdělávání (OP VVV) realizovaných vzdělávací společností ASTERIA centrum vzdělávání, s.r.o. v roce 2017. Výzkumné šetření je zaměřeno na ověření účinnosti výukových modulů odlišných edukačních nástrojů, které byly využity se zřetelem na rozvoj kompetencí k učení a v souvislosti s technickým vzděláváním. Studie reaguje také na problematiku a nedostatky technického vzdělávání a postavení technické výchovy v českém kurikulu.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Vzájomná informovanosť - cesta k efektívnemu rozvoju vedecko-pedagogickej činnosti

  • ISBN

    978-80-558-1369-1

  • ISSN

  • e-ISSN

    neuvedeno

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    13-19

  • Publisher name

    Univerzita Konštantína Filozofa

  • Place of publication

    Nitra

  • Event location

    Nitra

  • Event date

    Jun 13, 2018

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article