Problems in computer science teacher preparation: A case study
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F19%3A43954920" target="_blank" >RIV/49777513:23420/19:43954920 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://io.fpv.umb.sk/didinfo/Zbornik_Didinfo_2019.pdf" target="_blank" >https://io.fpv.umb.sk/didinfo/Zbornik_Didinfo_2019.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Problémy v přípravě učitelů informatiky: případová studie
Original language description
V souvislosti s integrací informatiky do kurikula základních i středních škol v České republice sílí diskuze o přípravě učitelů informatiky. Cílem tohoto příspěvku je pomocí případové studie realizované na Západočeské univerzitě v lzni popsat problémy v přípravě učitelů informatiky dle názorů akademických pracovníků, kteří se na její přípravě podílejí. Prezentované výsledky vychází z realizovaného kvalitativního výzkumu sestávajícího z polostrukturovaných rozhovorů. Nejběžnějšími nalezenými problémy jsou především nedostatek financí a nedostatečný počet zájemců o studium učitelství informatiky. Dále se jedná o problémy týkající se tvorby studijních programů, jejich skladby a personálního zabezpečení výuky.
Czech name
Problémy v přípravě učitelů informatiky: případová studie
Czech description
V souvislosti s integrací informatiky do kurikula základních i středních škol v České republice sílí diskuze o přípravě učitelů informatiky. Cílem tohoto příspěvku je pomocí případové studie realizované na Západočeské univerzitě v lzni popsat problémy v přípravě učitelů informatiky dle názorů akademických pracovníků, kteří se na její přípravě podílejí. Prezentované výsledky vychází z realizovaného kvalitativního výzkumu sestávajícího z polostrukturovaných rozhovorů. Nejběžnějšími nalezenými problémy jsou především nedostatek financí a nedostatečný počet zájemců o studium učitelství informatiky. Dále se jedná o problémy týkající se tvorby studijních programů, jejich skladby a personálního zabezpečení výuky.
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
DidInfo : Medzinárodná konferencia o vyučovaní informatiky DidInfo 2019
ISBN
978-80-557-1533-9
ISSN
2454-051X
e-ISSN
—
Number of pages
4
Pages from-to
115-118
Publisher name
Univerzita Mateja Bela
Place of publication
Banská Bystrica
Event location
Banská Bystrica
Event date
Apr 3, 2019
Type of event by nationality
EUR - Evropská akce
UT code for WoS article
—