The Iinitial Education of Pre-service Teachers and the Profession´s Needs
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F19%3A43955086" target="_blank" >RIV/49777513:23420/19:43955086 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Pregraduální příprava učitelů MŠ a potřeby profese
Original language description
Příspěvek, vycházející z výsledků vícepřípadové studie pregraduální přípravy učitelek MŠ na třech pedagogických fakultách v ČR, reflektuje silné a slabé stránky profesní přípravy na těchto fakultách a analyzuje oblasti a témata pro inovaci pregraduální přípravy učitelek mateřských škol na vysokoškolské úrovni vzdělávání. Vícepřípadová studie si kladla za cíl analyzovat kurikulum přípravného vzdělávání učitelek mateřských škol na vybraných pedagogických fakultách v ČR, analyzovat a reflektovat naplňování potřeb profese u těchto fakult a zjistit, jak hodnotí jejich studenti úroveň rozvoje svých profesních kompetencí na počátku pregraduální přípravy a na jejím konci. Přináší pohled studentů této přípravy na vlastní rozvoj profesních kompetencí a dává jej do vztahu s analýzou kurikula.
Czech name
Pregraduální příprava učitelů MŠ a potřeby profese
Czech description
Příspěvek, vycházející z výsledků vícepřípadové studie pregraduální přípravy učitelek MŠ na třech pedagogických fakultách v ČR, reflektuje silné a slabé stránky profesní přípravy na těchto fakultách a analyzuje oblasti a témata pro inovaci pregraduální přípravy učitelek mateřských škol na vysokoškolské úrovni vzdělávání. Vícepřípadová studie si kladla za cíl analyzovat kurikulum přípravného vzdělávání učitelek mateřských škol na vybraných pedagogických fakultách v ČR, analyzovat a reflektovat naplňování potřeb profese u těchto fakult a zjistit, jak hodnotí jejich studenti úroveň rozvoje svých profesních kompetencí na počátku pregraduální přípravy a na jejím konci. Přináší pohled studentů této přípravy na vlastní rozvoj profesních kompetencí a dává jej do vztahu s analýzou kurikula.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2019
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů