All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Iinitial Education of Pre-service Teachers and the Profession´s Needs

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F19%3A43955086" target="_blank" >RIV/49777513:23420/19:43955086 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Pregraduální příprava učitelů MŠ a potřeby profese

  • Original language description

    Příspěvek, vycházející z výsledků vícepřípadové studie pregraduální přípravy učitelek MŠ na třech pedagogických fakultách v ČR, reflektuje silné a slabé stránky profesní přípravy na těchto fakultách a analyzuje oblasti a témata pro inovaci pregraduální přípravy učitelek mateřských škol na vysokoškolské úrovni vzdělávání. Vícepřípadová studie si kladla za cíl analyzovat kurikulum přípravného vzdělávání učitelek mateřských škol na vybraných pedagogických fakultách v ČR, analyzovat a reflektovat naplňování potřeb profese u těchto fakult a zjistit, jak hodnotí jejich studenti úroveň rozvoje svých profesních kompetencí na počátku pregraduální přípravy a na jejím konci. Přináší pohled studentů této přípravy na vlastní rozvoj profesních kompetencí a dává jej do vztahu s analýzou kurikula.

  • Czech name

    Pregraduální příprava učitelů MŠ a potřeby profese

  • Czech description

    Příspěvek, vycházející z výsledků vícepřípadové studie pregraduální přípravy učitelek MŠ na třech pedagogických fakultách v ČR, reflektuje silné a slabé stránky profesní přípravy na těchto fakultách a analyzuje oblasti a témata pro inovaci pregraduální přípravy učitelek mateřských škol na vysokoškolské úrovni vzdělávání. Vícepřípadová studie si kladla za cíl analyzovat kurikulum přípravného vzdělávání učitelek mateřských škol na vybraných pedagogických fakultách v ČR, analyzovat a reflektovat naplňování potřeb profese u těchto fakult a zjistit, jak hodnotí jejich studenti úroveň rozvoje svých profesních kompetencí na počátku pregraduální přípravy a na jejím konci. Přináší pohled studentů této přípravy na vlastní rozvoj profesních kompetencí a dává jej do vztahu s analýzou kurikula.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2019

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů