All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Incentives for didactics for pupils with SEN - art field

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43960245" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43960245 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="http://file:///C:/Users/suromar/Downloads/5ec06ba343c9e428794dfc0c_4.2_vo_web.pdf" target="_blank" >http://file:///C:/Users/suromar/Downloads/5ec06ba343c9e428794dfc0c_4.2_vo_web.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podněty k didaktikám pro žáky se SVP ‒ výtvarný obor

  • Original language description

    Teoretická část publikace nabízí různé úhly pohledu na inkluzivní vzdělávání ve výtvarném oboru. Dále se text zabývá oborovou pedagogickou diagnostikou a inkluzí ve výtvarném oboru z hlediska RVP. Součástí teoretické části je také konceptová analýza kazuistiky „Projekt Max“. Druhý díl Podnětů je deset textů reflexí čtyř vyučujících, které testovaly modelové lekce z metodických materiálů ve výuce na základních školách. Tyto modelové lekce uvádíme v příloze publikace.

  • Czech name

    Podněty k didaktikám pro žáky se SVP ‒ výtvarný obor

  • Czech description

    Teoretická část publikace nabízí různé úhly pohledu na inkluzivní vzdělávání ve výtvarném oboru. Dále se text zabývá oborovou pedagogickou diagnostikou a inkluzí ve výtvarném oboru z hlediska RVP. Součástí teoretické části je také konceptová analýza kazuistiky „Projekt Max“. Druhý díl Podnětů je deset textů reflexí čtyř vyučujících, které testovaly modelové lekce z metodických materiálů ve výuce na základních školách. Tyto modelové lekce uvádíme v příloze publikace.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    O - Projekt operacniho programu

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů