Flipped Classroom in Business English university courses
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43961454" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43961454 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://konference.osu.cz/icte/dokumenty/2020/sbornik-phd-ICTE2020.pdf" target="_blank" >https://konference.osu.cz/icte/dokumenty/2020/sbornik-phd-ICTE2020.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Převrácená třída ve výuce hospodářské angličtiny na VŠ
Original language description
Model výuky převrácená třída se stal v posledních letech využívaným přístupem ve výuce především v hodinách matematiky a přírodních věd. Závěry různých studií ale ukazují, že model výuky převrácená třída lze úspěšně implementovat i do výuky cizích jazyků. Předkládaný článek popisuje probíhající výzkum, jehož záměrem je zjistit jaký dopad má model převrácená třída na studijní výsledky studentů hospodářské angličtiny na vysoké škole. Úvod článku je věnován cílům, metodologii a časovému rozvržení výzkumu. Další část shrnuje teoretické poznatky o problematice převrácená třída v České Republice a zahraničí. V závěru autorka výzkumu popisuje samotnou tvorbu výukových videí a realizovaný předvýzkum, který měl za cíl zjistit pohled vysokoškolských studentů hospodářské angličtiny na výuková videa.
Czech name
Převrácená třída ve výuce hospodářské angličtiny na VŠ
Czech description
Model výuky převrácená třída se stal v posledních letech využívaným přístupem ve výuce především v hodinách matematiky a přírodních věd. Závěry různých studií ale ukazují, že model výuky převrácená třída lze úspěšně implementovat i do výuky cizích jazyků. Předkládaný článek popisuje probíhající výzkum, jehož záměrem je zjistit jaký dopad má model převrácená třída na studijní výsledky studentů hospodářské angličtiny na vysoké škole. Úvod článku je věnován cílům, metodologii a časovému rozvržení výzkumu. Další část shrnuje teoretické poznatky o problematice převrácená třída v České Republice a zahraničí. V závěru autorka výzkumu popisuje samotnou tvorbu výukových videí a realizovaný předvýzkum, který měl za cíl zjistit pohled vysokoškolských studentů hospodářské angličtiny na výuková videa.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2020
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů