All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Flipped Classroom in Business English university courses

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F20%3A43961454" target="_blank" >RIV/49777513:23420/20:43961454 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://konference.osu.cz/icte/dokumenty/2020/sbornik-phd-ICTE2020.pdf" target="_blank" >https://konference.osu.cz/icte/dokumenty/2020/sbornik-phd-ICTE2020.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Převrácená třída ve výuce hospodářské angličtiny na VŠ

  • Original language description

    Model výuky převrácená třída se stal v posledních letech využívaným přístupem ve výuce především v hodinách matematiky a přírodních věd. Závěry různých studií ale ukazují, že model výuky převrácená třída lze úspěšně implementovat i do výuky cizích jazyků. Předkládaný článek popisuje probíhající výzkum, jehož záměrem je zjistit jaký dopad má model převrácená třída na studijní výsledky studentů hospodářské angličtiny na vysoké škole. Úvod článku je věnován cílům, metodologii a časovému rozvržení výzkumu. Další část shrnuje teoretické poznatky o problematice převrácená třída v České Republice a zahraničí. V závěru autorka výzkumu popisuje samotnou tvorbu výukových videí a realizovaný předvýzkum, který měl za cíl zjistit pohled vysokoškolských studentů hospodářské angličtiny na výuková videa.

  • Czech name

    Převrácená třída ve výuce hospodářské angličtiny na VŠ

  • Czech description

    Model výuky převrácená třída se stal v posledních letech využívaným přístupem ve výuce především v hodinách matematiky a přírodních věd. Závěry různých studií ale ukazují, že model výuky převrácená třída lze úspěšně implementovat i do výuky cizích jazyků. Předkládaný článek popisuje probíhající výzkum, jehož záměrem je zjistit jaký dopad má model převrácená třída na studijní výsledky studentů hospodářské angličtiny na vysoké škole. Úvod článku je věnován cílům, metodologii a časovému rozvržení výzkumu. Další část shrnuje teoretické poznatky o problematice převrácená třída v České Republice a zahraničí. V závěru autorka výzkumu popisuje samotnou tvorbu výukových videí a realizovaný předvýzkum, který měl za cíl zjistit pohled vysokoškolských studentů hospodářské angličtiny na výuková videa.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2020

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů