THE SYNCHRONOUS ONLINE FLIPPED LEARNING APPROACH (SOFLA) IN BUSINESS ENGLISH COURSES
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F21%3A43964156" target="_blank" >RIV/49777513:23420/21:43964156 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://acc-ern.tul.cz/images/journal/sbornik/ACC_Journal_3_2021.pdf" target="_blank" >https://acc-ern.tul.cz/images/journal/sbornik/ACC_Journal_3_2021.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2021-3-009" target="_blank" >10.15240/tul/004/2021-3-009</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Formát výuky převrácené třídy v on-line prostředí v hodinách hospodářské angličtiny na vysoké škole
Original language description
Koncept výuky převrácená třída se stal v posledních letech využívaným přístupem především v hodinách matematiky a přírodních věd. Závěry různých studií ale ukazují, že převrácenou třídu lze úspěšně implementovat i do online výuky cizích jazyků. Článek popisuje probíhající výzkum, jehož záměrem je prozkoumat dopad režimu převrácené třídy na studijní výsledky studentů hospodářské angličtiny na vysoké škole v online výuce. Úvod článku je věnován teoretickým poznatkům o problematice převrácené třídy v online prostředí. Druhá část je věnována metodologii samotného výzkumu a přehledu dílčích zjištění výzkumu, realizovaného v letním semestru akademického roku 2020/2021.
Czech name
Formát výuky převrácené třídy v on-line prostředí v hodinách hospodářské angličtiny na vysoké škole
Czech description
Koncept výuky převrácená třída se stal v posledních letech využívaným přístupem především v hodinách matematiky a přírodních věd. Závěry různých studií ale ukazují, že převrácenou třídu lze úspěšně implementovat i do online výuky cizích jazyků. Článek popisuje probíhající výzkum, jehož záměrem je prozkoumat dopad režimu převrácené třídy na studijní výsledky studentů hospodářské angličtiny na vysoké škole v online výuce. Úvod článku je věnován teoretickým poznatkům o problematice převrácené třídy v online prostředí. Druhá část je věnována metodologii samotného výzkumu a přehledu dílčích zjištění výzkumu, realizovaného v letním semestru akademického roku 2020/2021.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
ACC JOURNAL
ISSN
1803-9782
e-ISSN
—
Volume of the periodical
27
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
14
Pages from-to
88-101
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—