All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA): The Flipped Classroom in On-Line Teaching of English Language in College

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F23%3A43970687" target="_blank" >RIV/49777513:23420/23:43970687 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://sciendo.com/article/10.2478/acc-2023-0011" target="_blank" >https://sciendo.com/article/10.2478/acc-2023-0011</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.2478/acc-2023-0011" target="_blank" >10.2478/acc-2023-0011</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    The Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA): převrácená třída v on-line výuce anglického jazyka na vysoké škole

  • Original language description

    Výzkumná studie se zabývá konceptem výuky převrácené třídy v online prostředí. Nejdříve je představen rámec Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA), který obsahuje osm kroků určených pro asynchronní a synchronní část výuky. Následující část článku popisuje výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit, jak studenti vysoké školy vnímají rámec SOFLA ve výuce anglického jazyka. Základní zjištění ukazují, že studenti velice kladně hodnotí části rámce zaměřené na skupinovou práci a domácí přípravu. Rovněž byl zaznamenán pozitivní dopad na procvičování nového obsahu v synchronní části výuky a komunikaci během výuky. Článek obohacuje empirické poznání v oblasti převrácené třídy v online prostředí a popisuje rámec, který pedagogové mohou okamžitě implementovat do svých online jazykových kurzů.

  • Czech name

    The Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA): převrácená třída v on-line výuce anglického jazyka na vysoké škole

  • Czech description

    Výzkumná studie se zabývá konceptem výuky převrácené třídy v online prostředí. Nejdříve je představen rámec Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA), který obsahuje osm kroků určených pro asynchronní a synchronní část výuky. Následující část článku popisuje výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit, jak studenti vysoké školy vnímají rámec SOFLA ve výuce anglického jazyka. Základní zjištění ukazují, že studenti velice kladně hodnotí části rámce zaměřené na skupinovou práci a domácí přípravu. Rovněž byl zaznamenán pozitivní dopad na procvičování nového obsahu v synchronní části výuky a komunikaci během výuky. Článek obohacuje empirické poznání v oblasti převrácené třídy v online prostředí a popisuje rámec, který pedagogové mohou okamžitě implementovat do svých online jazykových kurzů.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    ACC JOURNAL

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

    2571-0613

  • Volume of the periodical

    29

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    11

  • Pages from-to

    16-26

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database