Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA): The Flipped Classroom in On-Line Teaching of English Language in College
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F23%3A43970687" target="_blank" >RIV/49777513:23420/23:43970687 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://sciendo.com/article/10.2478/acc-2023-0011" target="_blank" >https://sciendo.com/article/10.2478/acc-2023-0011</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.2478/acc-2023-0011" target="_blank" >10.2478/acc-2023-0011</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
The Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA): převrácená třída v on-line výuce anglického jazyka na vysoké škole
Original language description
Výzkumná studie se zabývá konceptem výuky převrácené třídy v online prostředí. Nejdříve je představen rámec Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA), který obsahuje osm kroků určených pro asynchronní a synchronní část výuky. Následující část článku popisuje výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit, jak studenti vysoké školy vnímají rámec SOFLA ve výuce anglického jazyka. Základní zjištění ukazují, že studenti velice kladně hodnotí části rámce zaměřené na skupinovou práci a domácí přípravu. Rovněž byl zaznamenán pozitivní dopad na procvičování nového obsahu v synchronní části výuky a komunikaci během výuky. Článek obohacuje empirické poznání v oblasti převrácené třídy v online prostředí a popisuje rámec, který pedagogové mohou okamžitě implementovat do svých online jazykových kurzů.
Czech name
The Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA): převrácená třída v on-line výuce anglického jazyka na vysoké škole
Czech description
Výzkumná studie se zabývá konceptem výuky převrácené třídy v online prostředí. Nejdříve je představen rámec Synchronous Online Flipped Learning Approach (SOFLA), který obsahuje osm kroků určených pro asynchronní a synchronní část výuky. Následující část článku popisuje výsledky dotazníkového šetření, jehož cílem bylo zjistit, jak studenti vysoké školy vnímají rámec SOFLA ve výuce anglického jazyka. Základní zjištění ukazují, že studenti velice kladně hodnotí části rámce zaměřené na skupinovou práci a domácí přípravu. Rovněž byl zaznamenán pozitivní dopad na procvičování nového obsahu v synchronní části výuky a komunikaci během výuky. Článek obohacuje empirické poznání v oblasti převrácené třídy v online prostředí a popisuje rámec, který pedagogové mohou okamžitě implementovat do svých online jazykových kurzů.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
ACC JOURNAL
ISSN
1803-9782
e-ISSN
2571-0613
Volume of the periodical
29
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
11
Pages from-to
16-26
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—