All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Flipped Classroom in Business English

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F46747885%3A24310%2F22%3A00010572" target="_blank" >RIV/46747885:24310/22:00010572 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://dspace.tul.cz/handle/15240/167088" target="_blank" >https://dspace.tul.cz/handle/15240/167088</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.15240/tul/004/2022-3-003" target="_blank" >10.15240/tul/004/2022-3-003</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Metoda převrácené třídy ve výuce odborné obchodní angličtiny

  • Original language description

    Článek se zabývá jednou z mnoha možností využití online studijních materiálů v kombinaci s prezenční výukou, kterou je metoda převrácené třídy. Historicky vznikala tato metoda postupně na základě pedagogických principů posílení autonomního učení, aktivizace studentů a efektivního využití času prezenční výuky. K jejímu rozšíření přispěla dostupnost různých typů výukových materiálů v digitální formě a vznik vhodné softwarové podpory. V praktické části příspěvku je popsán konkrétní příklad aplikace metody převrácené třídy ve výuce obchodní angličtiny v bakalářském programu na vysoké škole. Vytvořený výukový materiál byl ověřen ve výuce a vyhodnocen vyučujícím i studenty jako vhodné obohacení výuky.

  • Czech name

    Metoda převrácené třídy ve výuce odborné obchodní angličtiny

  • Czech description

    Článek se zabývá jednou z mnoha možností využití online studijních materiálů v kombinaci s prezenční výukou, kterou je metoda převrácené třídy. Historicky vznikala tato metoda postupně na základě pedagogických principů posílení autonomního učení, aktivizace studentů a efektivního využití času prezenční výuky. K jejímu rozšíření přispěla dostupnost různých typů výukových materiálů v digitální formě a vznik vhodné softwarové podpory. V praktické části příspěvku je popsán konkrétní příklad aplikace metody převrácené třídy ve výuce obchodní angličtiny v bakalářském programu na vysoké škole. Vytvořený výukový materiál byl ověřen ve výuce a vyhodnocen vyučujícím i studenty jako vhodné obohacení výuky.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50300 - Education

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    ACC Journal

  • ISSN

    1803-9782

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    28

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database