All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Impulses for music education in kindergartens – what has changed due to the pandemic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43965775" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43965775 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://vydavatelstvi.pedf.cuni.cz/index.php/2022/08/19/teorie-a-praxe-hudebni-vychovy-vii-sbornik-prispevku-z-konference/" target="_blank" >https://vydavatelstvi.pedf.cuni.cz/index.php/2022/08/19/teorie-a-praxe-hudebni-vychovy-vii-sbornik-prispevku-z-konference/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Impulsy pro hudební edukaci v mateřských školách - co změnila pandemie

  • Original language description

    Tento příspěvek přináší dosud nepublikované výsledky výzkumu prováděného mezi učitelkami mateřských škol ve školním roce 2020/21. V šetření, rozděleném na několik etap, jsme se zabývali tím, jak se změnila výuka hudební výchovy v době pandemie covid-19. Předkládám zjištění, zda a jak byly v době distanční výuky realizovány hudební činnosti a co bylo podkladem pro přípravy učitelů v období tohoto nového způsobu vzdělávání. Zkoumali jsme četnost zastoupení jednotlivých zdrojů edukačních materiálů, ze kterých pedagogové čerpali náměty a inspiraci pro vlastní práci. Zabývali jsme se vlivem pandemie na způsob vytváření příprav učitelů, neboť ti během distanční výuky začali velmi širokou měrou využívat digitální technologie. Tato didaktická studie dokumentuje způsob vytváření výukových materiálů během distanční výuky, využívání technických prostředků i způsob získávání zpětné vazby na nové výukové situace. V závěru jsou diskutovány otázky zapojení vysokoškolských učitelů do procesu vytváření edukačních zdrojů pro komunitu pedagogů mateřských škol.

  • Czech name

    Impulsy pro hudební edukaci v mateřských školách - co změnila pandemie

  • Czech description

    Tento příspěvek přináší dosud nepublikované výsledky výzkumu prováděného mezi učitelkami mateřských škol ve školním roce 2020/21. V šetření, rozděleném na několik etap, jsme se zabývali tím, jak se změnila výuka hudební výchovy v době pandemie covid-19. Předkládám zjištění, zda a jak byly v době distanční výuky realizovány hudební činnosti a co bylo podkladem pro přípravy učitelů v období tohoto nového způsobu vzdělávání. Zkoumali jsme četnost zastoupení jednotlivých zdrojů edukačních materiálů, ze kterých pedagogové čerpali náměty a inspiraci pro vlastní práci. Zabývali jsme se vlivem pandemie na způsob vytváření příprav učitelů, neboť ti během distanční výuky začali velmi širokou měrou využívat digitální technologie. Tato didaktická studie dokumentuje způsob vytváření výukových materiálů během distanční výuky, využívání technických prostředků i způsob získávání zpětné vazby na nové výukové situace. V závěru jsou diskutovány otázky zapojení vysokoškolských učitelů do procesu vytváření edukačních zdrojů pro komunitu pedagogů mateřských škol.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů