All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

How the value of talented support in the Pilsen region talented students

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43971524" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43971524 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.talentovani.cz/aktualni-cislo/cislo-1-a-2-rocnik-xi-2022" target="_blank" >https://www.talentovani.cz/aktualni-cislo/cislo-1-a-2-rocnik-xi-2022</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Jak hodnotí podporu nadání v Plzeňském kraji nadaní žáci

  • Original language description

    Příspěvek komentuje sebepojetí a potřeby nadaných žáků gymnázií (včetně nižších stupňů gymnázií) a středních škol Plzeňského kraje orientovaných na technické a přírodovědné oblasti. Názory žáků byly získávány metodou focus groups (ohnisková skupina) v bezpečném prostředí, za přítomnosti odborníků, ke kterým měli důvěru, bez přítomnosti rodičů či pedagogů, v kombinaci s hloubkovými rozhovory a přímým pozorováním. Toto kvalitativní šetření s nadanými žáky bylo součástí komplexního výzkumu, který probíhal v Plzeňském kraji s cílem zjistit stav podpory nadání jak ve školách, tak v oblasti neformálního a zájmového vzdělávání, protože se zde tématem podpory nadání dosud nikdo podrobně nezabýval.

  • Czech name

    Jak hodnotí podporu nadání v Plzeňském kraji nadaní žáci

  • Czech description

    Příspěvek komentuje sebepojetí a potřeby nadaných žáků gymnázií (včetně nižších stupňů gymnázií) a středních škol Plzeňského kraje orientovaných na technické a přírodovědné oblasti. Názory žáků byly získávány metodou focus groups (ohnisková skupina) v bezpečném prostředí, za přítomnosti odborníků, ke kterým měli důvěru, bez přítomnosti rodičů či pedagogů, v kombinaci s hloubkovými rozhovory a přímým pozorováním. Toto kvalitativní šetření s nadanými žáky bylo součástí komplexního výzkumu, který probíhal v Plzeňském kraji s cílem zjistit stav podpory nadání jak ve školách, tak v oblasti neformálního a zájmového vzdělávání, protože se zde tématem podpory nadání dosud nikdo podrobně nezabýval.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Časopis Svět nadání

  • ISSN

    1805-7217

  • e-ISSN

    1805-7217

  • Volume of the periodical

    11

  • Issue of the periodical within the volume

    1-2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    24-33

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database