How the value of talented support in the Pilsen region talented students
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F22%3A43971524" target="_blank" >RIV/49777513:23420/22:43971524 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://www.talentovani.cz/aktualni-cislo/cislo-1-a-2-rocnik-xi-2022" target="_blank" >https://www.talentovani.cz/aktualni-cislo/cislo-1-a-2-rocnik-xi-2022</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Jak hodnotí podporu nadání v Plzeňském kraji nadaní žáci
Original language description
Příspěvek komentuje sebepojetí a potřeby nadaných žáků gymnázií (včetně nižších stupňů gymnázií) a středních škol Plzeňského kraje orientovaných na technické a přírodovědné oblasti. Názory žáků byly získávány metodou focus groups (ohnisková skupina) v bezpečném prostředí, za přítomnosti odborníků, ke kterým měli důvěru, bez přítomnosti rodičů či pedagogů, v kombinaci s hloubkovými rozhovory a přímým pozorováním. Toto kvalitativní šetření s nadanými žáky bylo součástí komplexního výzkumu, který probíhal v Plzeňském kraji s cílem zjistit stav podpory nadání jak ve školách, tak v oblasti neformálního a zájmového vzdělávání, protože se zde tématem podpory nadání dosud nikdo podrobně nezabýval.
Czech name
Jak hodnotí podporu nadání v Plzeňském kraji nadaní žáci
Czech description
Příspěvek komentuje sebepojetí a potřeby nadaných žáků gymnázií (včetně nižších stupňů gymnázií) a středních škol Plzeňského kraje orientovaných na technické a přírodovědné oblasti. Názory žáků byly získávány metodou focus groups (ohnisková skupina) v bezpečném prostředí, za přítomnosti odborníků, ke kterým měli důvěru, bez přítomnosti rodičů či pedagogů, v kombinaci s hloubkovými rozhovory a přímým pozorováním. Toto kvalitativní šetření s nadanými žáky bylo součástí komplexního výzkumu, který probíhal v Plzeňském kraji s cílem zjistit stav podpory nadání jak ve školách, tak v oblasti neformálního a zájmového vzdělávání, protože se zde tématem podpory nadání dosud nikdo podrobně nezabýval.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50302 - Education, special (to gifted persons, those with learning disabilities)
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Časopis Svět nadání
ISSN
1805-7217
e-ISSN
1805-7217
Volume of the periodical
11
Issue of the periodical within the volume
1-2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
24-33
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—