All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

IMPLEMENTATION OF THE POSITION OF SCHOOL COUNSELOR FOR GIFTED PUPILS IN SCHOOLS

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F70883521%3A28150%2F24%3A63577398" target="_blank" >RIV/70883521:28150/24:63577398 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://elibrary.pulib.sk/elpub/view/isbn/9788055534107" target="_blank" >https://elibrary.pulib.sk/elpub/view/isbn/9788055534107</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    ZAVÁDĚNÍ POZICE ŠKOLNÍHO KOORDINÁTORA PODPORY NADÁNÍ DO ŠKOL

  • Original language description

    Se zkvalitňováním legislativního a systematického ukotvení problematiky nadání a s rozmachem nabídek pro rozvoj nadaných žáků přichází ruku v ruce i doporučení ustanovit pozici školního koordinátora podpory nadání, který by pečoval o nadání žáků a nadané žáky na jednotlivých školách. Příspěvek představuje pozici školního koordinátora podpory nadání. Prezentuje různá pojetí definic nadání a školních koncepcí podpory nadání, na něž navazují kompetence školního koordinátora podpory nadání. Upozorňuje na možné problémy související s ustanovováním úkolů a činností tohoto odborníka a zamýšlí se nad jeho reálným přínosem v péči o nadané žáky. Klíčové doporučení pro zkvalitňování aktivit školního koordinátora podpory nadání je shledáno ve „vyzrálé“ školní koncepci podpory nadání a ve směřování od tradičního pojímání nadaných žáků k uplatňování moderních liberálnějších definic nadání.

  • Czech name

    ZAVÁDĚNÍ POZICE ŠKOLNÍHO KOORDINÁTORA PODPORY NADÁNÍ DO ŠKOL

  • Czech description

    Se zkvalitňováním legislativního a systematického ukotvení problematiky nadání a s rozmachem nabídek pro rozvoj nadaných žáků přichází ruku v ruce i doporučení ustanovit pozici školního koordinátora podpory nadání, který by pečoval o nadání žáků a nadané žáky na jednotlivých školách. Příspěvek představuje pozici školního koordinátora podpory nadání. Prezentuje různá pojetí definic nadání a školních koncepcí podpory nadání, na něž navazují kompetence školního koordinátora podpory nadání. Upozorňuje na možné problémy související s ustanovováním úkolů a činností tohoto odborníka a zamýšlí se nad jeho reálným přínosem v péči o nadané žáky. Klíčové doporučení pro zkvalitňování aktivit školního koordinátora podpory nadání je shledáno ve „vyzrálé“ školní koncepci podpory nadání a ve směřování od tradičního pojímání nadaných žáků k uplatňování moderních liberálnějších definic nadání.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    TRANSFORMÁCIA EDUKÁCIE V PREDPRIMÁRNOM, PRIMÁRNOM A ŠPECIÁLNOM VZDELÁVANÍ V 21. STOROČÍ

  • ISBN

    978-80-555-3410-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    102-109

  • Publisher name

    Prešovská univerzita v Prešove

  • Place of publication

    Prešov

  • Event location

    Prešov

  • Event date

    Sep 19, 2024

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article