All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Intelligent wiring in technical education at primary school

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F23%3A43969208" target="_blank" >RIV/49777513:23420/23:43969208 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Inteligentní́ elektroinstalace v technické́ výchově̌ na ZŠ

  • Original language description

    Tato práce se zabývá inteligentní elektroinstalací v domácnosti. Přesněji se zabývá tím, zda žáci základních škol dokáží programovat a používat tuto pokročilou technologii. Pro práci bylo celkem vytvořeno 10 úkolů, které byly testovány na žácích základních škol. Úkoly simulovali zapojení, které se v reálném životě provádějí a žáci na jejich vypracování měli 1,5 hodiny. Mezi úkoly patří ovládání osvětlení, tvorba barevných scén, ovládání vytápění a žaluzií. Úkoly byly koncipovány tak, že se začínalo od nejlehčích po ty nejtěžší. Měřilo se tak, jakých výsledků žáci dosáhnou. Cílem tohoto výzkumu je, zda je možné použít výuku inteligentní elektroinstalace již na základních školách. Výsledkem výzkumu jsou data, která ukazují, jak si jednotlivý žáci vedli. U některých žáků dosahovala úspěšnost 100 %, ale našli se i tací, kteří splnili pouze 2 úkoly z 10 úkolů.

  • Czech name

    Inteligentní́ elektroinstalace v technické́ výchově̌ na ZŠ

  • Czech description

    Tato práce se zabývá inteligentní elektroinstalací v domácnosti. Přesněji se zabývá tím, zda žáci základních škol dokáží programovat a používat tuto pokročilou technologii. Pro práci bylo celkem vytvořeno 10 úkolů, které byly testovány na žácích základních škol. Úkoly simulovali zapojení, které se v reálném životě provádějí a žáci na jejich vypracování měli 1,5 hodiny. Mezi úkoly patří ovládání osvětlení, tvorba barevných scén, ovládání vytápění a žaluzií. Úkoly byly koncipovány tak, že se začínalo od nejlehčích po ty nejtěžší. Měřilo se tak, jakých výsledků žáci dosáhnou. Cílem tohoto výzkumu je, zda je možné použít výuku inteligentní elektroinstalace již na základních školách. Výsledkem výzkumu jsou data, která ukazují, jak si jednotlivý žáci vedli. U některých žáků dosahovala úspěšnost 100 %, ale našli se i tací, kteří splnili pouze 2 úkoly z 10 úkolů.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů