All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The Support of Teachers in Managing the Problematic Points of the Innovated Curriculum of Informatics at Grammar School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F24%3A43972284" target="_blank" >RIV/49777513:23420/24:43972284 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://www.didinfo.net/images/DidInfo/files/Didinfo_2024_regio.pdf" target="_blank" >https://www.didinfo.net/images/DidInfo/files/Didinfo_2024_regio.pdf</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Podpora učitelů při zvládání problematických míst inovovaného kurikula informatiky na gymnáziu

  • Original language description

    V příspěvku je představena metodická podpora učitelů informatiky na vybraných gymnáziích v Plzeňském kraji, která je druhým rokem realizovaná Katedrou výpočetní a didaktické techniky v rámci projektu Rozvoj oborových didaktik jako nástroj pro zlepšení výuky na školách v Plzeňském kraji. Popsány jsou výsledky získané dotazníkovým šetřením v pětičlenné skupině učitelů doplněné rozhovory z realizované focus group. V poslední části příspěvku jsou představeny vzorové aktivity, které byly vytvořeny pro potřeby prezenčního workshopu, vycházející z požadavků učitelů a sloužící k podpoře oblasti kurikula, která je jimi vnímána jako problematická.

  • Czech name

    Podpora učitelů při zvládání problematických míst inovovaného kurikula informatiky na gymnáziu

  • Czech description

    V příspěvku je představena metodická podpora učitelů informatiky na vybraných gymnáziích v Plzeňském kraji, která je druhým rokem realizovaná Katedrou výpočetní a didaktické techniky v rámci projektu Rozvoj oborových didaktik jako nástroj pro zlepšení výuky na školách v Plzeňském kraji. Popsány jsou výsledky získané dotazníkovým šetřením v pětičlenné skupině učitelů doplněné rozhovory z realizované focus group. V poslední části příspěvku jsou představeny vzorové aktivity, které byly vytvořeny pro potřeby prezenčního workshopu, vycházející z požadavků učitelů a sloužící k podpoře oblasti kurikula, která je jimi vnímána jako problematická.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50301 - Education, general; including training, pedagogy, didactics [and education systems]

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2024

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    DIDINFO 2024: Regionální sborník konference

  • ISBN

    978-80-7494-698-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    8-17

  • Publisher name

    Technická univerzita v Liberci

  • Place of publication

    Technická univerzita v Liberci

  • Event location

    Liberec

  • Event date

    Feb 7, 2024

  • Type of event by nationality

    WRD - Celosvětová akce

  • UT code for WoS article