Teaching mathematics with the support of modeling software
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F24%3A43973021" target="_blank" >RIV/49777513:23420/24:43973021 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://olympiadatechniky.cz/itev/" target="_blank" >https://olympiadatechniky.cz/itev/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výuka matematiky s podporou modelovacího software
Original language description
Úvodní část článku se zabývá změnou v systému kurikulárních dokumentů Českérepubliky. Důraz je kladen na novou klíčovou kompetenci – digitální. Teoretická částse zabývá nastavenými nástroji a podmínkami konkrétní školy pro naplňováníuvedených kompetencí nejen v matematice. Praktická část článku uvádí konkrétnízpůsob výuky žáků 9. ročníku základní školy v tematickém okruhu Geometrie v roviněa v prostoru s využitím tradičních metod výuky a s využitím modelovacího softwareThinkercad spojeného s 3D tiskem. Stanovené výzkumné otázky, jejich vyhodnocenía analýza dávají odpovědi nejen na efektivitu výuky s využitím digitálních zařízení, alei na způsob výuky.
Czech name
Výuka matematiky s podporou modelovacího software
Czech description
Úvodní část článku se zabývá změnou v systému kurikulárních dokumentů Českérepubliky. Důraz je kladen na novou klíčovou kompetenci – digitální. Teoretická částse zabývá nastavenými nástroji a podmínkami konkrétní školy pro naplňováníuvedených kompetencí nejen v matematice. Praktická část článku uvádí konkrétnízpůsob výuky žáků 9. ročníku základní školy v tematickém okruhu Geometrie v roviněa v prostoru s využitím tradičních metod výuky a s využitím modelovacího softwareThinkercad spojeného s 3D tiskem. Stanovené výzkumné otázky, jejich vyhodnocenía analýza dávají odpovědi nejen na efektivitu výuky s využitím digitálních zařízení, alei na způsob výuky.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
10102 - Applied mathematics
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2024
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Inovace a technologie ve vzdělávání
ISSN
2571-2519
e-ISSN
2571-2519
Volume of the periodical
Neuveden
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
13
Pages from-to
46-58
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—