Digital Competence in Mathematics Teaching at Primary School
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F23%3A43969562" target="_blank" >RIV/49777513:23420/23:43969562 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://home.pf.jcu.cz/~upvm/2023/index.php/sbornik-2/" target="_blank" >https://home.pf.jcu.cz/~upvm/2023/index.php/sbornik-2/</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Digitální kompetence při výuce matematiky na základní škole
Original language description
První část článku se zabývá změnou v systému kurikulárních dokumentů České republiky, zejména zaváděním nové klíčové kompetence – digitální kompetence – do školních vzdělávacích programů na základní škole. Digitální kompetence ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace jsou konkretizovány na jednotlivé činnosti žáka na 1. a 2. stupni základní školy. Teoretická část se zabývá i nastavenými nástroji a podmínkami školy pro naplňování uvedených kompetencí nejen v matematice. Druhá část článku uvádí konkrétní způsob výuky žáků 9. ročníku základní školy v tematickém okruhu Geometrie v rovině a v prostoru s využitím tradičních metod výuky a s využitím modelovacího software Thinkercad spojeného s 3D tiskem.
Czech name
Digitální kompetence při výuce matematiky na základní škole
Czech description
První část článku se zabývá změnou v systému kurikulárních dokumentů České republiky, zejména zaváděním nové klíčové kompetence – digitální kompetence – do školních vzdělávacích programů na základní škole. Digitální kompetence ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace jsou konkretizovány na jednotlivé činnosti žáka na 1. a 2. stupni základní školy. Teoretická část se zabývá i nastavenými nástroji a podmínkami školy pro naplňování uvedených kompetencí nejen v matematice. Druhá část článku uvádí konkrétní způsob výuky žáků 9. ročníku základní školy v tematickém okruhu Geometrie v rovině a v prostoru s využitím tradičních metod výuky a s využitím modelovacího software Thinkercad spojeného s 3D tiskem.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
10102 - Applied mathematics
Result continuities
Project
—
Continuities
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Others
Publication year
2023
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů