All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Digital Competence in Mathematics Teaching at Primary School

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23420%2F23%3A43969562" target="_blank" >RIV/49777513:23420/23:43969562 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://home.pf.jcu.cz/~upvm/2023/index.php/sbornik-2/" target="_blank" >https://home.pf.jcu.cz/~upvm/2023/index.php/sbornik-2/</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Digitální kompetence při výuce matematiky na základní škole

  • Original language description

    První část článku se zabývá změnou v systému kurikulárních dokumentů České republiky, zejména zaváděním nové klíčové kompetence – digitální kompetence – do školních vzdělávacích programů na základní škole. Digitální kompetence ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace jsou konkretizovány na jednotlivé činnosti žáka na 1. a 2. stupni základní školy. Teoretická část se zabývá i nastavenými nástroji a podmínkami školy pro naplňování uvedených kompetencí nejen v matematice. Druhá část článku uvádí konkrétní způsob výuky žáků 9. ročníku základní školy v tematickém okruhu Geometrie v rovině a v prostoru s využitím tradičních metod výuky a s využitím modelovacího software Thinkercad spojeného s 3D tiskem.

  • Czech name

    Digitální kompetence při výuce matematiky na základní škole

  • Czech description

    První část článku se zabývá změnou v systému kurikulárních dokumentů České republiky, zejména zaváděním nové klíčové kompetence – digitální kompetence – do školních vzdělávacích programů na základní škole. Digitální kompetence ve vzdělávací oblasti Matematika a její aplikace jsou konkretizovány na jednotlivé činnosti žáka na 1. a 2. stupni základní školy. Teoretická část se zabývá i nastavenými nástroji a podmínkami školy pro naplňování uvedených kompetencí nejen v matematice. Druhá část článku uvádí konkrétní způsob výuky žáků 9. ročníku základní školy v tematickém okruhu Geometrie v rovině a v prostoru s využitím tradičních metod výuky a s využitím modelovacího software Thinkercad spojeného s 3D tiskem.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    10102 - Applied mathematics

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2023

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů