Implementation of marketing into urban administration and development. Case study from West Bohemia.
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F03%3A00000026" target="_blank" >RIV/49777513:23510/03:00000026 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Implementace marketingu do správy a rozvoje měst. Případová studie ze západních Čech
Original language description
V oblasti místní správy je "městský marketing" používán v podobě různých aktivit. Příspěvek se zabývá otázkou vnímání pojmu markerting města obcemi a městy v západních Čechách.
Czech name
Implementace marketingu do správy a rozvoje měst. Případová studie ze západních Čech
Czech description
—
Classification
Type
D - Article in proceedings
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F02%2F0908" target="_blank" >GA402/02/0908: Implementation of management and marketing into regional development</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2003
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Article name in the collection
Veřejná ekonomika a správa 2003
ISBN
80-248-0430-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Number of pages
11
Pages from-to
1-11
Publisher name
Vysoká škola báňská - TU Ostrava, katedra veřejné ekonomiky
Place of publication
Ostrava
Event location
Ostrava
Event date
Sep 15, 2003
Type of event by nationality
CST - Celostátní akce
UT code for WoS article
—