Interpretation of City Marketing in Praxis
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F04%3A00000025" target="_blank" >RIV/49777513:23510/04:00000025 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Interpretace městského marketingu v komunální praxi
Original language description
Příspěvek se zabývá interpretací (vnímáním) pojmu městský marketr ing v komunální praxi. Popisuje, jaké marketingové aktivity si pod tímto pojmem představují zástupci měst a obcí v západních Čechách.
Czech name
Interpretace městského marketingu v komunální praxi
Czech description
Příspěvek se zabývá interpretací (vnímáním) pojmu městský marketr ing v komunální praxi. Popisuje, jaké marketingové aktivity si pod tímto pojmem představují zástupci měst a obcí v západních Čechách.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F02%2F0908" target="_blank" >GA402/02/0908: Implementation of management and marketing into regional development</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketingová panoráma
ISSN
1336-1864
e-ISSN
—
Volume of the periodical
—
Issue of the periodical within the volume
—
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
4
Pages from-to
8-11
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—