All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Communication of region through its image-significant element of competitive advantage

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F05%3A00000022" target="_blank" >RIV/49777513:23510/05:00000022 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komunikace regionu prostřednictvím jeho image - významný faktor konkurenceschopnosti

  • Original language description

    Po vzniku regionů se začaly utvářet i konkurenční vztahy mezi regiony, které jsou v tržním prostředí firem již skoro samozřejmostí. Management na úrovni regionů si však plnou šíři této skutečnosti teprve začíná uvědomovat, protože se učí. V konkurenci re

  • Czech name

    Komunikace regionu prostřednictvím jeho image - významný faktor konkurenceschopnosti

  • Czech description

    Po vzniku regionů se začaly utvářet i konkurenční vztahy mezi regiony, které jsou v tržním prostředí firem již skoro samozřejmostí. Management na úrovni regionů si však plnou šíři této skutečnosti teprve začíná uvědomovat, protože se učí. V konkurenci re

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F05%2F0585" target="_blank" >GA402/05/0585: Theory of learning regions and its utilisation in regional programming and projects</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2005

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Firma a konkurenční prostředí 2005. Sekce 6, Marketing, obchod a cestovní ruch

  • ISBN

    80-7302-099-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    42-48

  • Publisher name

    Mendelova zemědělská a lesnická univerzita

  • Place of publication

    Brno

  • Event location

    Brno

  • Event date

    Mar 3, 2005

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article