All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing of towns in Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F06%3A00000008" target="_blank" >RIV/49777513:23510/06:00000008 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    polština

  • Original language name

    Marketing gmin i miast w Republice Czeskiej

  • Original language description

    Současná komunální praxe se vyznačuje velkou obsahovou heterogenitou pojmu městský marketing. Vedle sebe existují rozdílné přístupy jednání a také odlišné organizační modely městského marketingu. Zavádět marketing do oblasti správy a rozvoje města, jak ukazují zkušenosti z České republiky, není nijak jednoduchou záležitost. Jedná se o dlouhodobý proces, během něhož se realizátoři potýkají s řadou překážek a problémů. K nejčastěji uváděným problémům patří rozdílné chápání marketingu města různými aktéryrozvoje města, nezájem a malá angažovanost jednotlivých skupin aktérů a nedostatek finančních prostředků ve fázi nastartov

  • Czech name

    Marketing měst a obcí v České republice

  • Czech description

    Současná komunální praxe se vyznačuje velkou obsahovou heterogenitou pojmu městský marketing. Vedle sebe existují rozdílné přístupy jednání a také odlišné organizační modely městského marketingu. Zavádět marketing do oblasti správy a rozvoje města, jak ukazují zkušenosti z České republiky, není nijak jednoduchou záležitost. Jedná se o dlouhodobý proces, během něhož se realizátoři potýkají s řadou překážek a problémů. K nejčastěji uváděným problémům patří rozdílné chápání marketingu města různými aktéryrozvoje města, nezájem a malá angažovanost jednotlivých skupin aktérů a nedostatek finančních prostředků ve fázi nastartov

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/WB-22-05" target="_blank" >WB-22-05: Marketing management of communities, towns and regions.</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Politika zrównowazonego rozwoju oraz Instrumenty zarzadzania miastem

  • ISBN

    83-7395-188-1

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    7

  • Pages from-to

    225-231

  • Publisher name

    Uniwersytet Opolski

  • Place of publication

    Opole

  • Event location

  • Event date

  • Type of event by nationality

  • UT code for WoS article