All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Application of Internet Marketing Instruments in Tourism Enterprises

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F08%3A00500900" target="_blank" >RIV/49777513:23510/08:00500900 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Využívání nástrojů internetového marketingu v podnicích cestovního ruchu

  • Original language description

    Autor se v příspěvku zabývá problematikou internetového marketingu a jeho využíváním v podnicích cestovního ruchu, především v oblasti ubytovacích služeb. Internet a jeho služby hrají stále významnější roli při plánování cest a pobytů, rozhodování o cílovém místě a distribuci produktů cestovního ruchu. Je tedy přirozené, že se rozvíjí i nástroje internetového marketingu. Cílem tohoto příspěvku je identifikovat možné nástroje internetového marketingu a na základě průzkumu menšího rozsahu zhodnotit rozsahjejich využívání v českých podmínkách. Autor problematiku řeší z pohledu podniků cestovního ruchu i jejich zákazníků.

  • Czech name

    Využívání nástrojů internetového marketingu v podnicích cestovního ruchu

  • Czech description

    Autor se v příspěvku zabývá problematikou internetového marketingu a jeho využíváním v podnicích cestovního ruchu, především v oblasti ubytovacích služeb. Internet a jeho služby hrají stále významnější roli při plánování cest a pobytů, rozhodování o cílovém místě a distribuci produktů cestovního ruchu. Je tedy přirozené, že se rozvíjí i nástroje internetového marketingu. Cílem tohoto příspěvku je identifikovat možné nástroje internetového marketingu a na základě průzkumu menšího rozsahu zhodnotit rozsahjejich využívání v českých podmínkách. Autor problematiku řeší z pohledu podniků cestovního ruchu i jejich zákazníků.

Classification

  • Type

    D - Article in proceedings

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2008

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Article name in the collection

    Mezinárodní vědecká konference doktorandů a mladých vědeckých pracovníků

  • ISBN

    978-80-7248-504-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

  • Publisher name

    Slezská univerzita v Opavě

  • Place of publication

    Karviná

  • Event location

    Karviná

  • Event date

    Nov 14, 2008

  • Type of event by nationality

    EUR - Evropská akce

  • UT code for WoS article