Town Marketing and the Problems of its Implementation in the Czech ans Slovak Republics
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F08%3A00501130" target="_blank" >RIV/49777513:23510/08:00501130 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
slovinština
Original language name
Mestský marketing a problémy jeho implementácie v Českej a Slovenskej republike
Original language description
Mestský marketing je v Českej a Slovenskej republike relatívne novým prístupom k správe a rozvoji obcí a miest.Cielom tohto príspevku je zovšeobecnenie najvýznamnejších problémov implementácie marketingu v podmienkách českých a slovenských miest.
Czech name
Městský marketing a problémy jeho implementace v České a Slovenské republice
Czech description
Městský marketing je v České a Slovenské republice relativně novým přístupem ke správě a rozvoji obcí a měst. Cílem tohoto příspěvku je zevšeobecnění nejvýznamnějších problémů implementace marketingu v podmínkách českých a slovenských měst.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/WD-19-07-1" target="_blank" >WD-19-07-1: Competitiveness of small towns in the Czech Republic</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2008
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Ekonómia a podnikanie
ISSN
1337-4990
e-ISSN
—
Volume of the periodical
2.
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
7
Pages from-to
—
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—