A new perspective on education of adults (as subject and object) for the impact of ICT
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F09%3A00502992" target="_blank" >RIV/49777513:23510/09:00502992 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nový náhled na vzdělávání dospělého (jako subjektu a objektu) z hlediska vlivu ICT
Original language description
Rozvoj společnosti a zejména nástup informačních a komunikačních technologií mění vzdělávání dospělých. Kapitola ukazuje, jak se musí měnit vzdělávání dospělých v důsledku ICT a proměny znalostí, dovedností, zkušeností i motivace vzdělávajících se subjektů. Z hlediska dospělého jako objektu upozorňujeme na vliv ICT na inovace v celoživotním vzdělávání.
Czech name
Nový náhled na vzdělávání dospělého (jako subjektu a objektu) z hlediska vlivu ICT
Czech description
Rozvoj společnosti a zejména nástup informačních a komunikačních technologií mění vzdělávání dospělých. Kapitola ukazuje, jak se musí měnit vzdělávání dospělých v důsledku ICT a proměny znalostí, dovedností, zkušeností i motivace vzdělávajících se subjektů. Z hlediska dospělého jako objektu upozorňujeme na vliv ICT na inovace v celoživotním vzdělávání.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AM - Pedagogy and education
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Nové paradigma v kurikulu vzdělávání dospělých
ISBN
978-80-87306-04-8
Number of pages of the result
10
Pages from-to
—
Number of pages of the book
344
Publisher name
Educa Service
Place of publication
Praha
UT code for WoS chapter
—