Marketing as an instrument of creating and increasing urban competitiveness
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F11%3A43915239" target="_blank" >RIV/49777513:23510/11:43915239 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketing jako nástroj tvorby a zvyšování konkurenční schopnosti měst
Original language description
Certifikovaná metodika se zabývá tím, jak organizovat, řídit a prosazovat aktivity vedoucí k tvorbě konkurenčních výhod měst. Vychází z důsledného uplatnění marketingového přístupu. Nabízí nejenom obecný návod, ale také možnosti řešení nejčastějších problémů, které jsou s aplikací marketingového přístupu v podmínkách českých měst spojeny.
Czech name
Marketing jako nástroj tvorby a zvyšování konkurenční schopnosti měst
Czech description
Certifikovaná metodika se zabývá tím, jak organizovat, řídit a prosazovat aktivity vedoucí k tvorbě konkurenčních výhod měst. Vychází z důsledného uplatnění marketingového přístupu. Nabízí nejenom obecný návod, ale také možnosti řešení nejčastějších problémů, které jsou s aplikací marketingového přístupu v podmínkách českých měst spojeny.
Classification
Type
N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/WD-19-07-1" target="_blank" >WD-19-07-1: Competitiveness of small towns in the Czech Republic</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Internal product ID
Městský marketing 2011
Regulation ID
www.mmr-vyzkum.cz/infobanka; www.svrr.zcu.cz
Technical parameters
09-ÚÚR-152-2012/01-WD-19-07-1
Economical parameters
snížení nákladů na externí poradenské služby (v průměru 100 až 500 tis. Kč/ rok, v závislosti na velikosti města a řešených problémech). Metodika je určena pro instituce a organizace veřejné správy, pro které je k využití zdarma, v souladu s ustanovením§16 a) zákona 130/2002 Sb.
Certification body designation
ČR, Ústav územního rozvoje, Jakubské nám. 3, 658 34 Brno, Česká republika
Date of certification
—
Method of use
B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy