All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing as an instrument of creating and increasing urban competitiveness

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F11%3A43915239" target="_blank" >RIV/49777513:23510/11:43915239 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketing jako nástroj tvorby a zvyšování konkurenční schopnosti měst

  • Original language description

    Certifikovaná metodika se zabývá tím, jak organizovat, řídit a prosazovat aktivity vedoucí k tvorbě konkurenčních výhod měst. Vychází z důsledného uplatnění marketingového přístupu. Nabízí nejenom obecný návod, ale také možnosti řešení nejčastějších problémů, které jsou s aplikací marketingového přístupu v podmínkách českých měst spojeny.

  • Czech name

    Marketing jako nástroj tvorby a zvyšování konkurenční schopnosti měst

  • Czech description

    Certifikovaná metodika se zabývá tím, jak organizovat, řídit a prosazovat aktivity vedoucí k tvorbě konkurenčních výhod měst. Vychází z důsledného uplatnění marketingového přístupu. Nabízí nejenom obecný návod, ale také možnosti řešení nejčastějších problémů, které jsou s aplikací marketingového přístupu v podmínkách českých měst spojeny.

Classification

  • Type

    N<sub>metC</sub> - Methodology certified by the authorised body

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/WD-19-07-1" target="_blank" >WD-19-07-1: Competitiveness of small towns in the Czech Republic</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Internal product ID

    Městský marketing 2011

  • Regulation ID

    www.mmr-vyzkum.cz/infobanka; www.svrr.zcu.cz

  • Technical parameters

    09-ÚÚR-152-2012/01-WD-19-07-1

  • Economical parameters

    snížení nákladů na externí poradenské služby (v průměru 100 až 500 tis. Kč/ rok, v závislosti na velikosti města a řešených problémech). Metodika je určena pro instituce a organizace veřejné správy, pro které je k využití zdarma, v souladu s ustanovením§16 a) zákona 130/2002 Sb.

  • Certification body designation

    ČR, Ústav územního rozvoje, Jakubské nám. 3, 658 34 Brno, Česká republika

  • Date of certification

  • Method of use

    B - Výsledek je využíván orgány státní nebo veřejné správy