All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Loading marketing to the areas administration and management of development cities of the Moravian and Silesian region.cities

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010456" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010456 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Zavádění marketingu do správy a řízení rozvoje měst v Moravskoslezském kraji

  • Original language description

    Původně výslovně podnikové metody managementu a marketingu se stále více aplikují obce a města. Poznání situace v zavádění marketingu (marketingové myšlení) do oblasti správy a řízení rozvoje českých měst představuje jednu z výchozích podmínek jak rozšiřovat tento prosec.V rámci výzkumného projektu Grantové agentury České republiky "Implementace managementu a marketingu do oblasti regionálního rozvoje" byl proveden výzkum u větších měst Moravskoslezského kraje. Konkrétní zjištění jsou zajímavá a představují výzvu jak pro oslovená města, tak pro vzdělávací soustavu a poučení pro další města i obce.

  • Czech name

    Zavádění marketingu do správy a řízení rozvoje měst v Moravskoslezském kraji

  • Czech description

    Původně výslovně podnikové metody managementu a marketingu se stále více aplikují obce a města. Poznání situace v zavádění marketingu (marketingové myšlení) do oblasti správy a řízení rozvoje českých měst představuje jednu z výchozích podmínek jak rozšiřovat tento prosec.V rámci výzkumného projektu Grantové agentury České republiky "Implementace managementu a marketingu do oblasti regionálního rozvoje" byl proveden výzkum u větších měst Moravskoslezského kraje. Konkrétní zjištění jsou zajímavá a představují výzvu jak pro oslovená města, tak pro vzdělávací soustavu a poučení pro další města i obce.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

    <a href="/en/project/GA402%2F02%2F0908" target="_blank" >GA402/02/0908: Implementation of management and marketing into regional development</a><br>

  • Continuities

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Others

  • Publication year

    2004

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    80-248-0747-5

  • Number of pages

    70

  • Publisher name

    Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava

  • Place of publication

    Ostrava

  • UT code for WoS book