Loading marketing to the areas administration and management of development cities of the Moravian and Silesian region.cities
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61989100%3A27510%2F04%3A00010456" target="_blank" >RIV/61989100:27510/04:00010456 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Zavádění marketingu do správy a řízení rozvoje měst v Moravskoslezském kraji
Original language description
Původně výslovně podnikové metody managementu a marketingu se stále více aplikují obce a města. Poznání situace v zavádění marketingu (marketingové myšlení) do oblasti správy a řízení rozvoje českých měst představuje jednu z výchozích podmínek jak rozšiřovat tento prosec.V rámci výzkumného projektu Grantové agentury České republiky "Implementace managementu a marketingu do oblasti regionálního rozvoje" byl proveden výzkum u větších měst Moravskoslezského kraje. Konkrétní zjištění jsou zajímavá a představují výzvu jak pro oslovená města, tak pro vzdělávací soustavu a poučení pro další města i obce.
Czech name
Zavádění marketingu do správy a řízení rozvoje měst v Moravskoslezském kraji
Czech description
Původně výslovně podnikové metody managementu a marketingu se stále více aplikují obce a města. Poznání situace v zavádění marketingu (marketingové myšlení) do oblasti správy a řízení rozvoje českých měst představuje jednu z výchozích podmínek jak rozšiřovat tento prosec.V rámci výzkumného projektu Grantové agentury České republiky "Implementace managementu a marketingu do oblasti regionálního rozvoje" byl proveden výzkum u větších měst Moravskoslezského kraje. Konkrétní zjištění jsou zajímavá a představují výzvu jak pro oslovená města, tak pro vzdělávací soustavu a poučení pro další města i obce.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
<a href="/en/project/GA402%2F02%2F0908" target="_blank" >GA402/02/0908: Implementation of management and marketing into regional development</a><br>
Continuities
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Others
Publication year
2004
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
80-248-0747-5
Number of pages
70
Publisher name
Ekonomická fakulta VŠB-TU Ostrava
Place of publication
Ostrava
UT code for WoS book
—