All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Marketing communication from a regional perspective

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011046" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011046 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Marketingová komunikace z regionálního pohledu

  • Original language description

    Marketing, ačkoliv původně vznikl v rámci podnikání, se stále více uplatňuje v řadě oblastí ? mezi jinými i na úrovni států a měst. Neméně významným však může být i aplikace marketingu místa na regionální prostor včetně venkova a menších obcí. Vhodně zvolené formy marketingové komunikace totiž mohou značným způsobem přispět ke změně vnímání regionu, resp. sídelních míst jednak místními občany, jednak turisty, obdobně mohou mít i nepřímé efekty v rámci vlivu na některé negativní jevy, jako je migrace mladší populace do větších sídel apod. Tento příspěvek je věnován právě problematice marketingové komunikace z regionálního pohledu, kde navazuje na výsledky řešení výzkumného záměru MSM 6007665806 ?Faktory regionálního rozvoje a jejich vliv na sociálně ekonomický potenciál regionů?.

  • Czech name

    Marketingová komunikace z regionálního pohledu

  • Czech description

    Marketing, ačkoliv původně vznikl v rámci podnikání, se stále více uplatňuje v řadě oblastí ? mezi jinými i na úrovni států a měst. Neméně významným však může být i aplikace marketingu místa na regionální prostor včetně venkova a menších obcí. Vhodně zvolené formy marketingové komunikace totiž mohou značným způsobem přispět ke změně vnímání regionu, resp. sídelních míst jednak místními občany, jednak turisty, obdobně mohou mít i nepřímé efekty v rámci vlivu na některé negativní jevy, jako je migrace mladší populace do větších sídel apod. Tento příspěvek je věnován právě problematice marketingové komunikace z regionálního pohledu, kde navazuje na výsledky řešení výzkumného záměru MSM 6007665806 ?Faktory regionálního rozvoje a jejich vliv na sociálně ekonomický potenciál regionů?.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AH - Economics

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2009

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Marketingové komunikace a jejich nové formy

  • ISBN

    978-80-7318-830-6

  • Number of pages of the result

    12

  • Pages from-to

  • Number of pages of the book

    199

  • Publisher name

    Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

  • Place of publication

    Zlín

  • UT code for WoS chapter