Marketing communication from a regional perspective
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12510%2F09%3A00011046" target="_blank" >RIV/60076658:12510/09:00011046 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Marketingová komunikace z regionálního pohledu
Original language description
Marketing, ačkoliv původně vznikl v rámci podnikání, se stále více uplatňuje v řadě oblastí ? mezi jinými i na úrovni států a měst. Neméně významným však může být i aplikace marketingu místa na regionální prostor včetně venkova a menších obcí. Vhodně zvolené formy marketingové komunikace totiž mohou značným způsobem přispět ke změně vnímání regionu, resp. sídelních míst jednak místními občany, jednak turisty, obdobně mohou mít i nepřímé efekty v rámci vlivu na některé negativní jevy, jako je migrace mladší populace do větších sídel apod. Tento příspěvek je věnován právě problematice marketingové komunikace z regionálního pohledu, kde navazuje na výsledky řešení výzkumného záměru MSM 6007665806 ?Faktory regionálního rozvoje a jejich vliv na sociálně ekonomický potenciál regionů?.
Czech name
Marketingová komunikace z regionálního pohledu
Czech description
Marketing, ačkoliv původně vznikl v rámci podnikání, se stále více uplatňuje v řadě oblastí ? mezi jinými i na úrovni států a měst. Neméně významným však může být i aplikace marketingu místa na regionální prostor včetně venkova a menších obcí. Vhodně zvolené formy marketingové komunikace totiž mohou značným způsobem přispět ke změně vnímání regionu, resp. sídelních míst jednak místními občany, jednak turisty, obdobně mohou mít i nepřímé efekty v rámci vlivu na některé negativní jevy, jako je migrace mladší populace do větších sídel apod. Tento příspěvek je věnován právě problematice marketingové komunikace z regionálního pohledu, kde navazuje na výsledky řešení výzkumného záměru MSM 6007665806 ?Faktory regionálního rozvoje a jejich vliv na sociálně ekonomický potenciál regionů?.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AH - Economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2009
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Marketingové komunikace a jejich nové formy
ISBN
978-80-7318-830-6
Number of pages of the result
12
Pages from-to
—
Number of pages of the book
199
Publisher name
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Place of publication
Zlín
UT code for WoS chapter
—