All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The new perspective of corporate social responsibility - Strategic CSR

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F12%3A43898707" target="_blank" >RIV/49777513:23510/12:43898707 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nový pohled na společenskou odpovědnost firem - Strategická CSR

  • Original language description

    Publikace je určena nejen odborné veřejnosti, ale i veřejné správě či komerční sféře, zejména pak manažerům společností, kteří chtějí naplnit koncept společenské odpovědnosti. Komplexní rozbor dané problematiky umožňuje firmám učinit fundované rozhodnutíimplementovat CSR do stávajících systémů řízení organizace. Na základě provedeného empirického výzkumu kniha vymezuje vzájemný vliv společenské odpovědnosti firem a jejich výkonnosti. CSR zasazuje do kontextu konkurenceschopnosti na základě redefinice současného společensky odpovědného podnikání a řízení udržitelného ekonomického růstu. Nastiňuje možnost zvýšení výkonnosti firem prostřednictvím efektivního spojení CSR s jádrem podnikání či díky transformaci CSR na konkurenční výhodu, která v dlouhodobém horizontu zvyšuje konkurenceschopnost firmy.

  • Czech name

    Nový pohled na společenskou odpovědnost firem - Strategická CSR

  • Czech description

    Publikace je určena nejen odborné veřejnosti, ale i veřejné správě či komerční sféře, zejména pak manažerům společností, kteří chtějí naplnit koncept společenské odpovědnosti. Komplexní rozbor dané problematiky umožňuje firmám učinit fundované rozhodnutíimplementovat CSR do stávajících systémů řízení organizace. Na základě provedeného empirického výzkumu kniha vymezuje vzájemný vliv společenské odpovědnosti firem a jejich výkonnosti. CSR zasazuje do kontextu konkurenceschopnosti na základě redefinice současného společensky odpovědného podnikání a řízení udržitelného ekonomického růstu. Nastiňuje možnost zvýšení výkonnosti firem prostřednictvím efektivního spojení CSR s jádrem podnikání či díky transformaci CSR na konkurenční výhodu, která v dlouhodobém horizontu zvyšuje konkurenceschopnost firmy.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2012

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7211-408-5

  • Number of pages

    173

  • Publisher name

    Nakladatelství NAVA

  • Place of publication

    Plzeň

  • UT code for WoS book