THE EVALUATION OF THE BENEFITS OF STUDY SUPPORT IN TEACHING FINANCIAL ACCOUNTING AT UNIVERSITIES
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F13%3A43920263" target="_blank" >RIV/49777513:23510/13:43920263 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Evaluace přínosu studijních opor ve výuce finančního účetnictví na vysokých školách
Original language description
Výuka finančního účetnictví na vysokých školách se neobejde bez výukových pomůcek. Cílem tohoto článku je charakterizovat výukové pomůcky používané při výuce finančního účetnictví na FEK ZČU v Plzni, definovat, které z těchto pomůcek splňují kritéria studijních opor a dále prezentovat výsledky výzkumu zaměřeného na hodnocení přínosu těchto studijních opor.
Czech name
Evaluace přínosu studijních opor ve výuce finančního účetnictví na vysokých školách
Czech description
Výuka finančního účetnictví na vysokých školách se neobejde bez výukových pomůcek. Cílem tohoto článku je charakterizovat výukové pomůcky používané při výuce finančního účetnictví na FEK ZČU v Plzni, definovat, které z těchto pomůcek splňují kritéria studijních opor a dále prezentovat výsledky výzkumu zaměřeného na hodnocení přínosu těchto studijních opor.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2013
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Media4u Magazine
ISSN
1214-9187
e-ISSN
—
Volume of the periodical
10
Issue of the periodical within the volume
4
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
4
Pages from-to
93-96
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—