The influence of weather on consumer behavior on Internet, case study from the Czech Republic
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F15%3A43926742" target="_blank" >RIV/49777513:23510/15:43926742 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Vliv počasí na nákupní chování na internetu na příkladu z České republiky
Original language description
Předložená studie zkoumá vztah mezi počasím a chováním spotřebitelů na internetu. V příspěvku prezentujeme empirickou studii, jež objasňuje, jak počasí ovlivňuje spotřebitelské chování v oblasti e-commerce (B2C). Studie prokázala, že teploty (zejména v létě) mají vliv na spotřebitelské chování na internetu. Stále více a více nakupování probíhá online a spotřebitelské aktivity na internetu vykazují sezónní ovlivnění počasím. Studie objasňuje, do jaké míry může ovlivňovat počasí změny ve spotřebitelském chování na internetu během roku.
Czech name
Vliv počasí na nákupní chování na internetu na příkladu z České republiky
Czech description
Předložená studie zkoumá vztah mezi počasím a chováním spotřebitelů na internetu. V příspěvku prezentujeme empirickou studii, jež objasňuje, jak počasí ovlivňuje spotřebitelské chování v oblasti e-commerce (B2C). Studie prokázala, že teploty (zejména v létě) mají vliv na spotřebitelské chování na internetu. Stále více a více nakupování probíhá online a spotřebitelské aktivity na internetu vykazují sezónní ovlivnění počasím. Studie objasňuje, do jaké míry může ovlivňovat počasí změny ve spotřebitelském chování na internetu během roku.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2015
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy v podnikání
ISSN
1805-0603
e-ISSN
—
Volume of the periodical
neuveden
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
36-43
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—