All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

The influence of weather on consumer behavior on Internet, case study from the Czech Republic

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F15%3A43926742" target="_blank" >RIV/49777513:23510/15:43926742 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Vliv počasí na nákupní chování na internetu na příkladu z České republiky

  • Original language description

    Předložená studie zkoumá vztah mezi počasím a chováním spotřebitelů na internetu. V příspěvku prezentujeme empirickou studii, jež objasňuje, jak počasí ovlivňuje spotřebitelské chování v oblasti e-commerce (B2C). Studie prokázala, že teploty (zejména v létě) mají vliv na spotřebitelské chování na internetu. Stále více a více nakupování probíhá online a spotřebitelské aktivity na internetu vykazují sezónní ovlivnění počasím. Studie objasňuje, do jaké míry může ovlivňovat počasí změny ve spotřebitelském chování na internetu během roku.

  • Czech name

    Vliv počasí na nákupní chování na internetu na příkladu z České republiky

  • Czech description

    Předložená studie zkoumá vztah mezi počasím a chováním spotřebitelů na internetu. V příspěvku prezentujeme empirickou studii, jež objasňuje, jak počasí ovlivňuje spotřebitelské chování v oblasti e-commerce (B2C). Studie prokázala, že teploty (zejména v létě) mají vliv na spotřebitelské chování na internetu. Stále více a více nakupování probíhá online a spotřebitelské aktivity na internetu vykazují sezónní ovlivnění počasím. Studie objasňuje, do jaké míry může ovlivňovat počasí změny ve spotřebitelském chování na internetu během roku.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2015

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Trendy v podnikání

  • ISSN

    1805-0603

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    neuveden

  • Issue of the periodical within the volume

    3

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    36-43

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database