All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Research of positions of selected competing brands

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F16%3A43929295" target="_blank" >RIV/49777513:23510/16:43929295 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Výzkum pozice vybraných konkurenčních značek

  • Original language description

    Příspěvek je zaměřen na analýzu značek na trhu, specificky na pozici značek Coca-Cola, Pepsi-Cola a Kofola v České republice. Nejdříve je zde teoretický vstup k problematice značek a následuje vlastní empirické šetření vybraných značek a jejich marketingové komunikace. Ve studii je použit experiment s in-hall testem a dotazováním cílové skupiny. In-hall test byl zaměřen na ochutnávku kolových nápojů a jejich identifikaci cílovou skupinou studentů. Dotazníkem bylo zjišťováno zapamatování si reklamy cílovou skupinou. Výstupy objasňují pozici sledovaných značek u cílové skupiny studentů v ČR. Šetření doplňuje poznatky z podobných výzkumů, které byly ve vztahu ke značkám Coca_Cola a Pepsi-Cola realizovány již dříve, zde je zaměření na trh v České republice. V závěru jsou diskutována omezení průzkumu.

  • Czech name

    Výzkum pozice vybraných konkurenčních značek

  • Czech description

    Příspěvek je zaměřen na analýzu značek na trhu, specificky na pozici značek Coca-Cola, Pepsi-Cola a Kofola v České republice. Nejdříve je zde teoretický vstup k problematice značek a následuje vlastní empirické šetření vybraných značek a jejich marketingové komunikace. Ve studii je použit experiment s in-hall testem a dotazováním cílové skupiny. In-hall test byl zaměřen na ochutnávku kolových nápojů a jejich identifikaci cílovou skupinou studentů. Dotazníkem bylo zjišťováno zapamatování si reklamy cílovou skupinou. Výstupy objasňují pozici sledovaných značek u cílové skupiny studentů v ČR. Šetření doplňuje poznatky z podobných výzkumů, které byly ve vztahu ke značkám Coca_Cola a Pepsi-Cola realizovány již dříve, zde je zaměření na trh v České republice. V závěru jsou diskutována omezení průzkumu.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Trendy v podnikání

  • ISSN

    1805-0603

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    Neuveden

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    8

  • Pages from-to

    64-71

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database