Research of positions of selected competing brands
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F16%3A43929295" target="_blank" >RIV/49777513:23510/16:43929295 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Výzkum pozice vybraných konkurenčních značek
Original language description
Příspěvek je zaměřen na analýzu značek na trhu, specificky na pozici značek Coca-Cola, Pepsi-Cola a Kofola v České republice. Nejdříve je zde teoretický vstup k problematice značek a následuje vlastní empirické šetření vybraných značek a jejich marketingové komunikace. Ve studii je použit experiment s in-hall testem a dotazováním cílové skupiny. In-hall test byl zaměřen na ochutnávku kolových nápojů a jejich identifikaci cílovou skupinou studentů. Dotazníkem bylo zjišťováno zapamatování si reklamy cílovou skupinou. Výstupy objasňují pozici sledovaných značek u cílové skupiny studentů v ČR. Šetření doplňuje poznatky z podobných výzkumů, které byly ve vztahu ke značkám Coca_Cola a Pepsi-Cola realizovány již dříve, zde je zaměření na trh v České republice. V závěru jsou diskutována omezení průzkumu.
Czech name
Výzkum pozice vybraných konkurenčních značek
Czech description
Příspěvek je zaměřen na analýzu značek na trhu, specificky na pozici značek Coca-Cola, Pepsi-Cola a Kofola v České republice. Nejdříve je zde teoretický vstup k problematice značek a následuje vlastní empirické šetření vybraných značek a jejich marketingové komunikace. Ve studii je použit experiment s in-hall testem a dotazováním cílové skupiny. In-hall test byl zaměřen na ochutnávku kolových nápojů a jejich identifikaci cílovou skupinou studentů. Dotazníkem bylo zjišťováno zapamatování si reklamy cílovou skupinou. Výstupy objasňují pozici sledovaných značek u cílové skupiny studentů v ČR. Šetření doplňuje poznatky z podobných výzkumů, které byly ve vztahu ke značkám Coca_Cola a Pepsi-Cola realizovány již dříve, zde je zaměření na trh v České republice. V závěru jsou diskutována omezení průzkumu.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy v podnikání
ISSN
1805-0603
e-ISSN
—
Volume of the periodical
Neuveden
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
64-71
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—