All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evaluation of Branding Concepts Application in the Low Alcohol Content Wine Based Drink Market

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F17%3APU125033" target="_blank" >RIV/00216305:26510/17:PU125033 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Hodnocení možností aplikace brandingových konceptů na trhu nízkoalkoholických nápojů v segmentu nápojů na bázi vína

  • Original language description

    Předložená výzkumná zpráva je výstupem projektu smluvního výzkumu zadaného společností VINAŘSTVÍ Velké Bílovice s.r.o. v rámci přípravy nového produktu – nízkoalkoholického nápoje na bázi vína a jeho vstupu na trh. V prvním kroku se předpokládá vstup na trh v České republice s následnou předpokládanou expanzí na další trhy v Evropě a ve světě. Základními cílem zpracovaného projektu smluvního výzkumu je výzkum možností využití brandingových konceptů v oblasti nízkoalkoholických nápojů a zpracování uceleného konceptu strategického rozvoje značky nízkoalkoholického nápoje na bázi vína. Na základě tohoto stanoveného cíle jsou v rámci projektu vypracovány jednotlivé výstupy popsané v dalších kapitolách. Výzkumná zpráva obsahuje základní teoretický rámec aspektů spojených s marketingovým rozvojem obchodní značky. Na základě tohoto rámce je dále rozpracována metodologie provedeného výzkumu využívající především kvalitativní formy výzkumu ve formě Focus Groups a hloubkových rozhovorů s respondenty. Tyto výzkumy probíhají ve třech sériích vždy po třech Focus Groups jejichž následnou součástí jsou i hloubkové rozhovory s některými z účastníků výzkumu. První série je zaměřena na obecné vymezení chování konzumentů, druhá série na testování atributů nově vyvíjeného produktu společnosti VINAŘSTVÍ Velké Bílovice s.r.o. a třetí série na testování navržených konceptů značky nového produktu. V rámci provedených analýz v návaznosti na první a druhou sérii Focus Groups je dále zpracováno zhodnocení konkurence na trhu – především z řad ciderů a produktu Winka, jež je z hlediska charakteru nápoje přímým konkurentem nového produktu. V neposlední řadě jsou zpracovány tři možné koncepty značky produktu a vymezen a zhodnocen jejich konkurenční potenciál na trhu v ČR s uvažovanou vizí další možné expanze na zahraniční trhy. Výzkumná zpráva je uceleným dokumentem pro přípravu a tvorbu značky (brandu) a podkladem pro následné marketingové aktivity spojené se vstupem produktu na trh.

  • Czech name

    Hodnocení možností aplikace brandingových konceptů na trhu nízkoalkoholických nápojů v segmentu nápojů na bázi vína

  • Czech description

    Předložená výzkumná zpráva je výstupem projektu smluvního výzkumu zadaného společností VINAŘSTVÍ Velké Bílovice s.r.o. v rámci přípravy nového produktu – nízkoalkoholického nápoje na bázi vína a jeho vstupu na trh. V prvním kroku se předpokládá vstup na trh v České republice s následnou předpokládanou expanzí na další trhy v Evropě a ve světě. Základními cílem zpracovaného projektu smluvního výzkumu je výzkum možností využití brandingových konceptů v oblasti nízkoalkoholických nápojů a zpracování uceleného konceptu strategického rozvoje značky nízkoalkoholického nápoje na bázi vína. Na základě tohoto stanoveného cíle jsou v rámci projektu vypracovány jednotlivé výstupy popsané v dalších kapitolách. Výzkumná zpráva obsahuje základní teoretický rámec aspektů spojených s marketingovým rozvojem obchodní značky. Na základě tohoto rámce je dále rozpracována metodologie provedeného výzkumu využívající především kvalitativní formy výzkumu ve formě Focus Groups a hloubkových rozhovorů s respondenty. Tyto výzkumy probíhají ve třech sériích vždy po třech Focus Groups jejichž následnou součástí jsou i hloubkové rozhovory s některými z účastníků výzkumu. První série je zaměřena na obecné vymezení chování konzumentů, druhá série na testování atributů nově vyvíjeného produktu společnosti VINAŘSTVÍ Velké Bílovice s.r.o. a třetí série na testování navržených konceptů značky nového produktu. V rámci provedených analýz v návaznosti na první a druhou sérii Focus Groups je dále zpracováno zhodnocení konkurence na trhu – především z řad ciderů a produktu Winka, jež je z hlediska charakteru nápoje přímým konkurentem nového produktu. V neposlední řadě jsou zpracovány tři možné koncepty značky produktu a vymezen a zhodnocen jejich konkurenční potenciál na trhu v ČR s uvažovanou vizí další možné expanze na zahraniční trhy. Výzkumná zpráva je uceleným dokumentem pro přípravu a tvorbu značky (brandu) a podkladem pro následné marketingové aktivity spojené se vstupem produktu na trh.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Number of pages

    157

  • Place of publication

    Brno

  • Publisher/client name

    Neuveden

  • Version