Evaluation of Branding Concepts Application in the Low Alcohol Content Wine Based Drink Market
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F00216305%3A26510%2F17%3APU125033" target="_blank" >RIV/00216305:26510/17:PU125033 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Hodnocení možností aplikace brandingových konceptů na trhu nízkoalkoholických nápojů v segmentu nápojů na bázi vína
Original language description
Předložená výzkumná zpráva je výstupem projektu smluvního výzkumu zadaného společností VINAŘSTVÍ Velké Bílovice s.r.o. v rámci přípravy nového produktu – nízkoalkoholického nápoje na bázi vína a jeho vstupu na trh. V prvním kroku se předpokládá vstup na trh v České republice s následnou předpokládanou expanzí na další trhy v Evropě a ve světě. Základními cílem zpracovaného projektu smluvního výzkumu je výzkum možností využití brandingových konceptů v oblasti nízkoalkoholických nápojů a zpracování uceleného konceptu strategického rozvoje značky nízkoalkoholického nápoje na bázi vína. Na základě tohoto stanoveného cíle jsou v rámci projektu vypracovány jednotlivé výstupy popsané v dalších kapitolách. Výzkumná zpráva obsahuje základní teoretický rámec aspektů spojených s marketingovým rozvojem obchodní značky. Na základě tohoto rámce je dále rozpracována metodologie provedeného výzkumu využívající především kvalitativní formy výzkumu ve formě Focus Groups a hloubkových rozhovorů s respondenty. Tyto výzkumy probíhají ve třech sériích vždy po třech Focus Groups jejichž následnou součástí jsou i hloubkové rozhovory s některými z účastníků výzkumu. První série je zaměřena na obecné vymezení chování konzumentů, druhá série na testování atributů nově vyvíjeného produktu společnosti VINAŘSTVÍ Velké Bílovice s.r.o. a třetí série na testování navržených konceptů značky nového produktu. V rámci provedených analýz v návaznosti na první a druhou sérii Focus Groups je dále zpracováno zhodnocení konkurence na trhu – především z řad ciderů a produktu Winka, jež je z hlediska charakteru nápoje přímým konkurentem nového produktu. V neposlední řadě jsou zpracovány tři možné koncepty značky produktu a vymezen a zhodnocen jejich konkurenční potenciál na trhu v ČR s uvažovanou vizí další možné expanze na zahraniční trhy. Výzkumná zpráva je uceleným dokumentem pro přípravu a tvorbu značky (brandu) a podkladem pro následné marketingové aktivity spojené se vstupem produktu na trh.
Czech name
Hodnocení možností aplikace brandingových konceptů na trhu nízkoalkoholických nápojů v segmentu nápojů na bázi vína
Czech description
Předložená výzkumná zpráva je výstupem projektu smluvního výzkumu zadaného společností VINAŘSTVÍ Velké Bílovice s.r.o. v rámci přípravy nového produktu – nízkoalkoholického nápoje na bázi vína a jeho vstupu na trh. V prvním kroku se předpokládá vstup na trh v České republice s následnou předpokládanou expanzí na další trhy v Evropě a ve světě. Základními cílem zpracovaného projektu smluvního výzkumu je výzkum možností využití brandingových konceptů v oblasti nízkoalkoholických nápojů a zpracování uceleného konceptu strategického rozvoje značky nízkoalkoholického nápoje na bázi vína. Na základě tohoto stanoveného cíle jsou v rámci projektu vypracovány jednotlivé výstupy popsané v dalších kapitolách. Výzkumná zpráva obsahuje základní teoretický rámec aspektů spojených s marketingovým rozvojem obchodní značky. Na základě tohoto rámce je dále rozpracována metodologie provedeného výzkumu využívající především kvalitativní formy výzkumu ve formě Focus Groups a hloubkových rozhovorů s respondenty. Tyto výzkumy probíhají ve třech sériích vždy po třech Focus Groups jejichž následnou součástí jsou i hloubkové rozhovory s některými z účastníků výzkumu. První série je zaměřena na obecné vymezení chování konzumentů, druhá série na testování atributů nově vyvíjeného produktu společnosti VINAŘSTVÍ Velké Bílovice s.r.o. a třetí série na testování navržených konceptů značky nového produktu. V rámci provedených analýz v návaznosti na první a druhou sérii Focus Groups je dále zpracováno zhodnocení konkurence na trhu – především z řad ciderů a produktu Winka, jež je z hlediska charakteru nápoje přímým konkurentem nového produktu. V neposlední řadě jsou zpracovány tři možné koncepty značky produktu a vymezen a zhodnocen jejich konkurenční potenciál na trhu v ČR s uvažovanou vizí další možné expanze na zahraniční trhy. Výzkumná zpráva je uceleným dokumentem pro přípravu a tvorbu značky (brandu) a podkladem pro následné marketingové aktivity spojené se vstupem produktu na trh.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2017
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
157
Place of publication
Brno
Publisher/client name
Neuveden
Version
—