National image in the context of the wine industry
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F18%3AN0000004" target="_blank" >RIV/26968631:_____/18:N0000004 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Národní image v kontextu vinařského průmyslu
Original language description
Hlavním cílem této studie bylo navržení konceptu konkurenceschopnosti, který reflektuje potřeby subjektů působících na trhu a také bere v potaz specifika vinařského průmyslu. Koncept konkurenceschopnosti je rozdělen do tří částí, které zahrnují specifikaci typů konkurenčních výhod, funkcionalitu konceptu a v neposlední řadě propojení mezi účastníky trhu. Koncept je dále doplněn o Rogersův marketingový trychtýř, který je zaměřen na komunikační aktivity, které by měly být součástí budování image České republiky jako vinařského producenta, měly by sloužit k vytvoření silné značky a širokého povědomí o českých vinařských produktech na domácím trhu.
Czech name
Národní image v kontextu vinařského průmyslu
Czech description
Hlavním cílem této studie bylo navržení konceptu konkurenceschopnosti, který reflektuje potřeby subjektů působících na trhu a také bere v potaz specifika vinařského průmyslu. Koncept konkurenceschopnosti je rozdělen do tří částí, které zahrnují specifikaci typů konkurenčních výhod, funkcionalitu konceptu a v neposlední řadě propojení mezi účastníky trhu. Koncept je dále doplněn o Rogersův marketingový trychtýř, který je zaměřen na komunikační aktivity, které by měly být součástí budování image České republiky jako vinařského producenta, měly by sloužit k vytvoření silné značky a širokého povědomí o českých vinařských produktech na domácím trhu.
Classification
Type
B - Specialist book
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
ISBN
978-80-7204-980-6
Number of pages
107
Publisher name
AKADEMICKÉ NAKLADATELSTVÍ CERM, s.r.o.
Place of publication
Brno
UT code for WoS book
—