All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

National image in the context of the wine industry

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F26968631%3A_____%2F18%3AN0000004" target="_blank" >RIV/26968631:_____/18:N0000004 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Národní image v kontextu vinařského průmyslu

  • Original language description

    Hlavním cílem této studie bylo navržení konceptu konkurenceschopnosti, který reflektuje potřeby subjektů působících na trhu a také bere v potaz specifika vinařského průmyslu. Koncept konkurenceschopnosti je rozdělen do tří částí, které zahrnují specifikaci typů konkurenčních výhod, funkcionalitu konceptu a v neposlední řadě propojení mezi účastníky trhu. Koncept je dále doplněn o Rogersův marketingový trychtýř, který je zaměřen na komunikační aktivity, které by měly být součástí budování image České republiky jako vinařského producenta, měly by sloužit k vytvoření silné značky a širokého povědomí o českých vinařských produktech na domácím trhu.

  • Czech name

    Národní image v kontextu vinařského průmyslu

  • Czech description

    Hlavním cílem této studie bylo navržení konceptu konkurenceschopnosti, který reflektuje potřeby subjektů působících na trhu a také bere v potaz specifika vinařského průmyslu. Koncept konkurenceschopnosti je rozdělen do tří částí, které zahrnují specifikaci typů konkurenčních výhod, funkcionalitu konceptu a v neposlední řadě propojení mezi účastníky trhu. Koncept je dále doplněn o Rogersův marketingový trychtýř, který je zaměřen na komunikační aktivity, které by měly být součástí budování image České republiky jako vinařského producenta, měly by sloužit k vytvoření silné značky a širokého povědomí o českých vinařských produktech na domácím trhu.

Classification

  • Type

    B - Specialist book

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • ISBN

    978-80-7204-980-6

  • Number of pages

    107

  • Publisher name

    AKADEMICKÉ NAKLADATELSTVÍ CERM, s.r.o.

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS book