All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Communication about Corporate Social Responsibility (CSR): CSR Reporting

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F17%3A43933164" target="_blank" >RIV/49777513:23510/17:43933164 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Komunikace CSR aktivit: CSR reporting

  • Original language description

    Článek se zabývá tématem CSR reportingu. Cílem článku je diskutovat vybrané aspekty, které ovlivňují CSR reporting. Nejdříve je zpracována teoretická část, která se zaměřuje na obecné vysvětlení CSR problematiky jako například definice, argumenty pro a proti CSR reportingu. V další části, jsou diskutované již konkrétní prvky, které ovlivňují CSR reporting. Analýza je provedena na základě rešerše tematicky zaměřených článků, studií a standardů, které se této problematice věnují. Výsledky analýzy poukazují nejen na minulý vývoj v této oblasti, ale i na současnou úroveň znalostí v oblasti CSR reportingu. Zároveň též poukazují na budoucí trendy. Článek přispívá k diskusi v oblasti CSR komunikace, respektive reportingu.

  • Czech name

    Komunikace CSR aktivit: CSR reporting

  • Czech description

    Článek se zabývá tématem CSR reportingu. Cílem článku je diskutovat vybrané aspekty, které ovlivňují CSR reporting. Nejdříve je zpracována teoretická část, která se zaměřuje na obecné vysvětlení CSR problematiky jako například definice, argumenty pro a proti CSR reportingu. V další části, jsou diskutované již konkrétní prvky, které ovlivňují CSR reporting. Analýza je provedena na základě rešerše tematicky zaměřených článků, studií a standardů, které se této problematice věnují. Výsledky analýzy poukazují nejen na minulý vývoj v této oblasti, ale i na současnou úroveň znalostí v oblasti CSR reportingu. Zároveň též poukazují na budoucí trendy. Článek přispívá k diskusi v oblasti CSR komunikace, respektive reportingu.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2017

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Trendy v podnikání

  • ISSN

    1805-0603

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    2017

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    12

  • Pages from-to

    63-74

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database