Cooperation in Tourism in Pilsen Region
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F18%3A43953381" target="_blank" >RIV/49777513:23510/18:43953381 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://doi.org/10.24132/jbt.2018.8.3.74_81" target="_blank" >https://doi.org/10.24132/jbt.2018.8.3.74_81</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.24132/jbt.2018.8.3.74_81" target="_blank" >10.24132/jbt.2018.8.3.74_81</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Spolupráce v cestovním ruchu v Plzeňském kraji
Original language description
V současnosti v oblasti konkurenceschopnosti cestovního ruchu existuje velký vliv globální konkurence. Malé a střední podniky mohou využít spolupráce, aby uspěly na trhu. Existuje mnoho strategií spolupráce, např. strategické aliance, klastry, joing ventures atd. Velmi často je nutná spolupráce v turismu. Existují zde tendence spolupráce mezi soukromým a veřejným sektorem často dobře známá forma public-private-partnership. Tento článek je zaměřen na téma spolupráce v turismu v Plzeňském kraji. Jako výzkumná metoda bylo využito dotazníkové šetření za účele získání informací o současném stavu spolupráce. Výsledky ukazují dobré vztahy mezi veřejným a soukromým sektorem a také mezi veřejnými subjekty navzájem. Průzkum identifikoval i některé nedostatky spolupráce mezi profesními organizacemi a obchodní komorou. Vztahy uvnitř soukromé sféry nejsou zcela dobré a těsné, existuje zde prostor pro zlepšení. Příspěvek popisuje pouze jeden příklad spolupráce v regionu/destinaci. Další návazný výzkum a komparace větších celků bude v budoucnu následovat tento příspěvek.
Czech name
Spolupráce v cestovním ruchu v Plzeňském kraji
Czech description
V současnosti v oblasti konkurenceschopnosti cestovního ruchu existuje velký vliv globální konkurence. Malé a střední podniky mohou využít spolupráce, aby uspěly na trhu. Existuje mnoho strategií spolupráce, např. strategické aliance, klastry, joing ventures atd. Velmi často je nutná spolupráce v turismu. Existují zde tendence spolupráce mezi soukromým a veřejným sektorem často dobře známá forma public-private-partnership. Tento článek je zaměřen na téma spolupráce v turismu v Plzeňském kraji. Jako výzkumná metoda bylo využito dotazníkové šetření za účele získání informací o současném stavu spolupráce. Výsledky ukazují dobré vztahy mezi veřejným a soukromým sektorem a také mezi veřejnými subjekty navzájem. Průzkum identifikoval i některé nedostatky spolupráce mezi profesními organizacemi a obchodní komorou. Vztahy uvnitř soukromé sféry nejsou zcela dobré a těsné, existuje zde prostor pro zlepšení. Příspěvek popisuje pouze jeden příklad spolupráce v regionu/destinaci. Další návazný výzkum a komparace větších celků bude v budoucnu následovat tento příspěvek.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2018
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy v podnikání
ISSN
1805-0603
e-ISSN
—
Volume of the periodical
8
Issue of the periodical within the volume
3
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
8
Pages from-to
74-81
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—