All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Evaluation of selected cosmetic brands on social media

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F21%3A43962232" target="_blank" >RIV/49777513:23510/21:43962232 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://drive.google.com/file/d/1T_NCh36AAqVc7pSd3UxORoSDK6AjAATL/view" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/1T_NCh36AAqVc7pSd3UxORoSDK6AjAATL/view</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.24132/jbt.2021.11.1.11_20" target="_blank" >10.24132/jbt.2021.11.1.11_20</a>

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Evaluace komunikace vybraných kosmetických značek na sociálních médiích

  • Original language description

    Předložený výzkum je zaměřen na evaluaci vybraných kosmetických značek z České republiky na sociálních médiích. Sociální média se staly široce používaným komunikačním nástrojem a lidé v současné době tráví hodně času v komunikaci na internetu. Společnosti v současné době se snaží ovlivňovat spotřebitele nejenom v reálném světě, ale i virtuálně. Hlavním cílem výzkumu bylo analyzovat a zhodnotit komunikaci zvolených značek na sociálních médiích v zaměření na komunikaci na jejich profilu. Pro hodnocení byla použita metoda obsahové analýzy. Výsledky výzkumu mohou pomoci marketérům kosmetických značek v řízení brandingové komunikace na sociálních médiích.

  • Czech name

    Evaluace komunikace vybraných kosmetických značek na sociálních médiích

  • Czech description

    Předložený výzkum je zaměřen na evaluaci vybraných kosmetických značek z České republiky na sociálních médiích. Sociální média se staly široce používaným komunikačním nástrojem a lidé v současné době tráví hodně času v komunikaci na internetu. Společnosti v současné době se snaží ovlivňovat spotřebitele nejenom v reálném světě, ale i virtuálně. Hlavním cílem výzkumu bylo analyzovat a zhodnotit komunikaci zvolených značek na sociálních médiích v zaměření na komunikaci na jejich profilu. Pro hodnocení byla použita metoda obsahové analýzy. Výsledky výzkumu mohou pomoci marketérům kosmetických značek v řízení brandingové komunikace na sociálních médiích.

Classification

  • Type

    J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2021

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Trendy v podnikání

  • ISSN

    1805-0603

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    11

  • Issue of the periodical within the volume

    1

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    10

  • Pages from-to

    11-20

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database