Evaluation of selected cosmetic brands on social media
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F21%3A43962232" target="_blank" >RIV/49777513:23510/21:43962232 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://drive.google.com/file/d/1T_NCh36AAqVc7pSd3UxORoSDK6AjAATL/view" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/1T_NCh36AAqVc7pSd3UxORoSDK6AjAATL/view</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.24132/jbt.2021.11.1.11_20" target="_blank" >10.24132/jbt.2021.11.1.11_20</a>
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Evaluace komunikace vybraných kosmetických značek na sociálních médiích
Original language description
Předložený výzkum je zaměřen na evaluaci vybraných kosmetických značek z České republiky na sociálních médiích. Sociální média se staly široce používaným komunikačním nástrojem a lidé v současné době tráví hodně času v komunikaci na internetu. Společnosti v současné době se snaží ovlivňovat spotřebitele nejenom v reálném světě, ale i virtuálně. Hlavním cílem výzkumu bylo analyzovat a zhodnotit komunikaci zvolených značek na sociálních médiích v zaměření na komunikaci na jejich profilu. Pro hodnocení byla použita metoda obsahové analýzy. Výsledky výzkumu mohou pomoci marketérům kosmetických značek v řízení brandingové komunikace na sociálních médiích.
Czech name
Evaluace komunikace vybraných kosmetických značek na sociálních médiích
Czech description
Předložený výzkum je zaměřen na evaluaci vybraných kosmetických značek z České republiky na sociálních médiích. Sociální média se staly široce používaným komunikačním nástrojem a lidé v současné době tráví hodně času v komunikaci na internetu. Společnosti v současné době se snaží ovlivňovat spotřebitele nejenom v reálném světě, ale i virtuálně. Hlavním cílem výzkumu bylo analyzovat a zhodnotit komunikaci zvolených značek na sociálních médiích v zaměření na komunikaci na jejich profilu. Pro hodnocení byla použita metoda obsahové analýzy. Výsledky výzkumu mohou pomoci marketérům kosmetických značek v řízení brandingové komunikace na sociálních médiích.
Classification
Type
J<sub>ost</sub> - Miscellaneous article in a specialist periodical
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2021
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Trendy v podnikání
ISSN
1805-0603
e-ISSN
—
Volume of the periodical
11
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
10
Pages from-to
11-20
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—