All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Purchasing conditions and behaviour of customers in the Czech countryside – research in selected villages

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F22%3A43967278" target="_blank" >RIV/49777513:23510/22:43967278 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

    <a href="https://drive.google.com/drive/folders/1YiIEeOEM17gb7_igFpaJ7200YxY8_WQe" target="_blank" >https://drive.google.com/drive/folders/1YiIEeOEM17gb7_igFpaJ7200YxY8_WQe</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Nákupní podmínky a chování zákazníků na českém venkově – výzkum ve vybraných obcích

  • Original language description

    Tento příspěvek se zabývá problematikou udržitelnosti nákupních podmínek na českém venkově. Prezentuje údaje o úrovni vybavenosti ČR kapacitami pro nákup rychloobrátkového zboží včetně potravin, dostupnosti nákupních míst a chování zákazníků při nákupu potravin. Vede k závěru, že problém dostupnosti nákupního místa pro nákup potravin na českém venkově nemusí být tak zásadní, jak je často prezentováno. V otázce udržitelnosti maloobchodního podnikání na českém venkově autoři odkazují na tržní prostředí a další faktory, které toto podnikání ovlivňují. Příspěvek je doplněn o výsledky výzkumu chování zákazníků v konkrétních venkovských obcích při nákupu potravin.

  • Czech name

    Nákupní podmínky a chování zákazníků na českém venkově – výzkum ve vybraných obcích

  • Czech description

    Tento příspěvek se zabývá problematikou udržitelnosti nákupních podmínek na českém venkově. Prezentuje údaje o úrovni vybavenosti ČR kapacitami pro nákup rychloobrátkového zboží včetně potravin, dostupnosti nákupních míst a chování zákazníků při nákupu potravin. Vede k závěru, že problém dostupnosti nákupního místa pro nákup potravin na českém venkově nemusí být tak zásadní, jak je často prezentováno. V otázce udržitelnosti maloobchodního podnikání na českém venkově autoři odkazují na tržní prostředí a další faktory, které toto podnikání ovlivňují. Příspěvek je doplněn o výsledky výzkumu chování zákazníků v konkrétních venkovských obcích při nákupu potravin.

Classification

  • Type

    O - Miscellaneous

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    50204 - Business and management

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2022

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů