Purchasing conditions and behaviour of customers in the Czech countryside – research in selected villages
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23510%2F22%3A43967278" target="_blank" >RIV/49777513:23510/22:43967278 - isvavai.cz</a>
Result on the web
<a href="https://drive.google.com/drive/folders/1YiIEeOEM17gb7_igFpaJ7200YxY8_WQe" target="_blank" >https://drive.google.com/drive/folders/1YiIEeOEM17gb7_igFpaJ7200YxY8_WQe</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Nákupní podmínky a chování zákazníků na českém venkově – výzkum ve vybraných obcích
Original language description
Tento příspěvek se zabývá problematikou udržitelnosti nákupních podmínek na českém venkově. Prezentuje údaje o úrovni vybavenosti ČR kapacitami pro nákup rychloobrátkového zboží včetně potravin, dostupnosti nákupních míst a chování zákazníků při nákupu potravin. Vede k závěru, že problém dostupnosti nákupního místa pro nákup potravin na českém venkově nemusí být tak zásadní, jak je často prezentováno. V otázce udržitelnosti maloobchodního podnikání na českém venkově autoři odkazují na tržní prostředí a další faktory, které toto podnikání ovlivňují. Příspěvek je doplněn o výsledky výzkumu chování zákazníků v konkrétních venkovských obcích při nákupu potravin.
Czech name
Nákupní podmínky a chování zákazníků na českém venkově – výzkum ve vybraných obcích
Czech description
Tento příspěvek se zabývá problematikou udržitelnosti nákupních podmínek na českém venkově. Prezentuje údaje o úrovni vybavenosti ČR kapacitami pro nákup rychloobrátkového zboží včetně potravin, dostupnosti nákupních míst a chování zákazníků při nákupu potravin. Vede k závěru, že problém dostupnosti nákupního místa pro nákup potravin na českém venkově nemusí být tak zásadní, jak je často prezentováno. V otázce udržitelnosti maloobchodního podnikání na českém venkově autoři odkazují na tržní prostředí a další faktory, které toto podnikání ovlivňují. Příspěvek je doplněn o výsledky výzkumu chování zákazníků v konkrétních venkovských obcích při nákupu potravin.
Classification
Type
O - Miscellaneous
CEP classification
—
OECD FORD branch
50204 - Business and management
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2022
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů