GPU computation in projective space using homogeneous coordinates
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F06%3A00000083" target="_blank" >RIV/49777513:23520/06:00000083 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
angličtina
Original language name
GPU computation in projective space using homogeneous coordinates
Original language description
A novel approach to intersection computation and to computation in projective space is presented. GPU is utilized in order to get high efficiency.
Czech name
Výpočty na GPU v projektivním prostoru s použitím homogenních souřednic
Czech description
Nový přístup k řešení výpočtu průsečníků a výpočtům v projektivním prostoru je předložen. Grafický procesor (GPU) je použit ke zvýšení efektivity výpočtů.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
JC - Computer hardware and software
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Game programming gems 6
ISBN
1-58450-450-1
Number of pages of the result
11
Pages from-to
137-147
Number of pages of the book
—
Publisher name
Charles River Media
Place of publication
Boston
UT code for WoS chapter
—