All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

GPU computation in projective space using homogeneous coordinates

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F06%3A00000083" target="_blank" >RIV/49777513:23520/06:00000083 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    angličtina

  • Original language name

    GPU computation in projective space using homogeneous coordinates

  • Original language description

    A novel approach to intersection computation and to computation in projective space is presented. GPU is utilized in order to get high efficiency.

  • Czech name

    Výpočty na GPU v projektivním prostoru s použitím homogenních souřednic

  • Czech description

    Nový přístup k řešení výpočtu průsečníků a výpočtům v projektivním prostoru je předložen. Grafický procesor (GPU) je použit ke zvýšení efektivity výpočtů.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    JC - Computer hardware and software

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Others

  • Publication year

    2006

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Game programming gems 6

  • ISBN

    1-58450-450-1

  • Number of pages of the result

    11

  • Pages from-to

    137-147

  • Number of pages of the book

  • Publisher name

    Charles River Media

  • Place of publication

    Boston

  • UT code for WoS chapter