All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Contract research: Two-axis trailer assistant

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F18%3A43954153" target="_blank" >RIV/49777513:23520/18:43954153 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Smluvní výzkum: Couvání s valníkem

  • Original language description

    Zpráva dokumentující smluvní výzkum asistentu pro couvání auta s valníkem (vlek s otočnou přední nápravou) se zabývá matematickým modelem a ideovým návrhem řízení couvání auta s valníkem. Obsahuje kinematický model systému, návrh strategie řízení a simulační ověření funkčnosti. Ideový návrh řízení je vytvořen na základě vstupních parametrů auta a valníku, a požadavků na chování celé soustavy během procesu couvání. Dynamické projevy a dodržení zadaných limitů je dále ověřeno pomocí simulačního modelu v prostředí Matlab-Simulink, kde jsou také simulovány vlivy šumu měření a dopravního zpoždění v uzavřené smyčce. Výsledky simulací jsou uvedeny formou záznamů stavových veličin systému pro různé nastavení rychlosti couvání, požadovaných úhlů natočení apod. Analýza chování mimo jiné ukazuje, že parametry valníku je možné dobře identifikovat pomocí jízdy vpřed s dostatečně bohatou trajektorií. Konkrétní řešení podléhají dohodě o utajení.

  • Czech name

    Smluvní výzkum: Couvání s valníkem

  • Czech description

    Zpráva dokumentující smluvní výzkum asistentu pro couvání auta s valníkem (vlek s otočnou přední nápravou) se zabývá matematickým modelem a ideovým návrhem řízení couvání auta s valníkem. Obsahuje kinematický model systému, návrh strategie řízení a simulační ověření funkčnosti. Ideový návrh řízení je vytvořen na základě vstupních parametrů auta a valníku, a požadavků na chování celé soustavy během procesu couvání. Dynamické projevy a dodržení zadaných limitů je dále ověřeno pomocí simulačního modelu v prostředí Matlab-Simulink, kde jsou také simulovány vlivy šumu měření a dopravního zpoždění v uzavřené smyčce. Výsledky simulací jsou uvedeny formou záznamů stavových veličin systému pro různé nastavení rychlosti couvání, požadovaných úhlů natočení apod. Analýza chování mimo jiné ukazuje, že parametry valníku je možné dobře identifikovat pomocí jízdy vpřed s dostatečně bohatou trajektorií. Konkrétní řešení podléhají dohodě o utajení.

Classification

  • Type

    V<sub>souhrn</sub> - Summary research report

  • CEP classification

  • OECD FORD branch

    20104 - Transport engineering

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2018

  • Confidentiality

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Data specific for result type

  • Number of pages

    11

  • Place of publication

  • Publisher/client name

    Digiteq Automotive s.r.o.

  • Version