Contract research: Two-axis trailer assistant
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F49777513%3A23520%2F18%3A43954153" target="_blank" >RIV/49777513:23520/18:43954153 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Smluvní výzkum: Couvání s valníkem
Original language description
Zpráva dokumentující smluvní výzkum asistentu pro couvání auta s valníkem (vlek s otočnou přední nápravou) se zabývá matematickým modelem a ideovým návrhem řízení couvání auta s valníkem. Obsahuje kinematický model systému, návrh strategie řízení a simulační ověření funkčnosti. Ideový návrh řízení je vytvořen na základě vstupních parametrů auta a valníku, a požadavků na chování celé soustavy během procesu couvání. Dynamické projevy a dodržení zadaných limitů je dále ověřeno pomocí simulačního modelu v prostředí Matlab-Simulink, kde jsou také simulovány vlivy šumu měření a dopravního zpoždění v uzavřené smyčce. Výsledky simulací jsou uvedeny formou záznamů stavových veličin systému pro různé nastavení rychlosti couvání, požadovaných úhlů natočení apod. Analýza chování mimo jiné ukazuje, že parametry valníku je možné dobře identifikovat pomocí jízdy vpřed s dostatečně bohatou trajektorií. Konkrétní řešení podléhají dohodě o utajení.
Czech name
Smluvní výzkum: Couvání s valníkem
Czech description
Zpráva dokumentující smluvní výzkum asistentu pro couvání auta s valníkem (vlek s otočnou přední nápravou) se zabývá matematickým modelem a ideovým návrhem řízení couvání auta s valníkem. Obsahuje kinematický model systému, návrh strategie řízení a simulační ověření funkčnosti. Ideový návrh řízení je vytvořen na základě vstupních parametrů auta a valníku, a požadavků na chování celé soustavy během procesu couvání. Dynamické projevy a dodržení zadaných limitů je dále ověřeno pomocí simulačního modelu v prostředí Matlab-Simulink, kde jsou také simulovány vlivy šumu měření a dopravního zpoždění v uzavřené smyčce. Výsledky simulací jsou uvedeny formou záznamů stavových veličin systému pro různé nastavení rychlosti couvání, požadovaných úhlů natočení apod. Analýza chování mimo jiné ukazuje, že parametry valníku je možné dobře identifikovat pomocí jízdy vpřed s dostatečně bohatou trajektorií. Konkrétní řešení podléhají dohodě o utajení.
Classification
Type
V<sub>souhrn</sub> - Summary research report
CEP classification
—
OECD FORD branch
20104 - Transport engineering
Result continuities
Project
—
Continuities
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Others
Publication year
2018
Confidentiality
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Data specific for result type
Number of pages
11
Place of publication
—
Publisher/client name
Digiteq Automotive s.r.o.
Version
—