All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Questions regarding the research of period French language textbooks published in the Czech education environment in 1847-1940

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12210%2F14%3A43889723" target="_blank" >RIV/60076658:12210/14:43889723 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    K problematice výzkumu dobových učebnic francouzského jazyka v českém výukovém prostředí v letech 1847-1940

  • Original language description

    Cílem příspěvku je poukázat na základní problémy výzkumu dobových učebnic francouzského jazyka používaných v českém výukovém prostředí mezi lety 1847 a 1940. Nejprve se zaměřujeme na obecnou teorii učebnice a její funkce, které následně hodnotíme ve vztahu ke specifickým vlastnostem učebnic používaných pro výuku cizích jazyků. Dále zmiňujeme problémy týkající se výzkumu dobových učebnic v porovnání s metodami, které jsou využívány ve výzkumu učebnic současných. V závěru je představen korpus dobových učebnic francouzského jazyka, který je analyzován v rámci výzkumu k naší dizertační práci.

  • Czech name

    K problematice výzkumu dobových učebnic francouzského jazyka v českém výukovém prostředí v letech 1847-1940

  • Czech description

    Cílem příspěvku je poukázat na základní problémy výzkumu dobových učebnic francouzského jazyka používaných v českém výukovém prostředí mezi lety 1847 a 1940. Nejprve se zaměřujeme na obecnou teorii učebnice a její funkce, které následně hodnotíme ve vztahu ke specifickým vlastnostem učebnic používaných pro výuku cizích jazyků. Dále zmiňujeme problémy týkající se výzkumu dobových učebnic v porovnání s metodami, které jsou využívány ve výzkumu učebnic současných. V závěru je představen korpus dobových učebnic francouzského jazyka, který je analyzován v rámci výzkumu k naší dizertační práci.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AM - Pedagogy and education

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Others

  • Publication year

    2014

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    XXV. Ročenka Kruhu moderních filologů

  • ISSN

    0577-3768

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    Neuveden

  • Issue of the periodical within the volume

    25

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    16

  • Pages from-to

    72-87

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database