All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Promotional strategies in the pencil manufacturing industry in České Budějovice between 1938 and 1948

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12210%2F16%3A43890943" target="_blank" >RIV/60076658:12210/16:43890943 - isvavai.cz</a>

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Reklamní strategie v českobudějovickém tužkárenství v období 1938-1948

  • Original language description

    V období 1938-1948 prošlo českobudějovické tužkárenství složitými proměnami především v důsledku poválečného znárodnění největší československé tužkárny Koh-i-noor Hardtmuth. Autor se v textu zaměřil na projevy těchto změn v reklamních strategiích tužkárny Hardtmuth, Národní podnik obchodní a průmyslový a akciové tužkárny Grafo. Pozornost vedle konkrétních metod soustředil také na srovnání reklamních nákladů a samotnou účinnost reklamy ve válečném i poválečném období. Stranou pozornosti nebyly ponechány ani základní prameny, které je možné k dané problematice využít.

  • Czech name

    Reklamní strategie v českobudějovickém tužkárenství v období 1938-1948

  • Czech description

    V období 1938-1948 prošlo českobudějovické tužkárenství složitými proměnami především v důsledku poválečného znárodnění největší československé tužkárny Koh-i-noor Hardtmuth. Autor se v textu zaměřil na projevy těchto změn v reklamních strategiích tužkárny Hardtmuth, Národní podnik obchodní a průmyslový a akciové tužkárny Grafo. Pozornost vedle konkrétních metod soustředil také na srovnání reklamních nákladů a samotnou účinnost reklamy ve válečném i poválečném období. Stranou pozornosti nebyly ponechány ani základní prameny, které je možné k dané problematice využít.

Classification

  • Type

    C - Chapter in a specialist book

  • CEP classification

    AB - History

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Others

  • Publication year

    2016

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Book/collection name

    Hospodářské dějiny Moravy a Slezska. Vybrané kapitoly z 20. století

  • ISBN

    978-80-87896-34-1

  • Number of pages of the result

    21

  • Pages from-to

    172-192

  • Number of pages of the book

    226

  • Publisher name

    Technické muzeum v Brně

  • Place of publication

    Brno

  • UT code for WoS chapter