Promotional strategies in the pencil manufacturing industry in České Budějovice between 1938 and 1948
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12210%2F16%3A43890943" target="_blank" >RIV/60076658:12210/16:43890943 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Reklamní strategie v českobudějovickém tužkárenství v období 1938-1948
Original language description
V období 1938-1948 prošlo českobudějovické tužkárenství složitými proměnami především v důsledku poválečného znárodnění největší československé tužkárny Koh-i-noor Hardtmuth. Autor se v textu zaměřil na projevy těchto změn v reklamních strategiích tužkárny Hardtmuth, Národní podnik obchodní a průmyslový a akciové tužkárny Grafo. Pozornost vedle konkrétních metod soustředil také na srovnání reklamních nákladů a samotnou účinnost reklamy ve válečném i poválečném období. Stranou pozornosti nebyly ponechány ani základní prameny, které je možné k dané problematice využít.
Czech name
Reklamní strategie v českobudějovickém tužkárenství v období 1938-1948
Czech description
V období 1938-1948 prošlo českobudějovické tužkárenství složitými proměnami především v důsledku poválečného znárodnění největší československé tužkárny Koh-i-noor Hardtmuth. Autor se v textu zaměřil na projevy těchto změn v reklamních strategiích tužkárny Hardtmuth, Národní podnik obchodní a průmyslový a akciové tužkárny Grafo. Pozornost vedle konkrétních metod soustředil také na srovnání reklamních nákladů a samotnou účinnost reklamy ve válečném i poválečném období. Stranou pozornosti nebyly ponechány ani základní prameny, které je možné k dané problematice využít.
Classification
Type
C - Chapter in a specialist book
CEP classification
AB - History
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Others
Publication year
2016
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Book/collection name
Hospodářské dějiny Moravy a Slezska. Vybrané kapitoly z 20. století
ISBN
978-80-87896-34-1
Number of pages of the result
21
Pages from-to
172-192
Number of pages of the book
226
Publisher name
Technické muzeum v Brně
Place of publication
Brno
UT code for WoS chapter
—