Category Management as an Illustration of Co- operation in Marketing Management
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12220%2F06%3A00007088" target="_blank" >RIV/60076658:12220/06:00007088 - isvavai.cz</a>
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Kooperace v marketingovém managementu na příkladu category managementu
Original language description
V marketingovém řízení podniků se uplatňují nové komplexní metody jako např. model ECR,EDI a category management. Všechny uvedené metody jsou založeny na různých formách spolupráce. Příspěvek je věnován jedné z nich - category managementu. Využívání metody category managementu vede k efektivnější kooperaci subjektů a vzájemné komunikaci.
Czech name
Kooperace v marketingovém managementu na příkladu category managementu
Czech description
V marketingovém řízení podniků se uplatňují nové komplexní metody jako např. model ECR,EDI a category management. Všechny uvedené metody jsou založeny na různých formách spolupráce. Příspěvek je věnován jedné z nich - category managementu. Využívání metody category managementu vede k efektivnější kooperaci subjektů a vzájemné komunikaci.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
GA - Agricultural economics
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Others
Publication year
2006
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Marketing inspirations
ISSN
1336-796X
e-ISSN
—
Volume of the periodical
1
Issue of the periodical within the volume
1
Country of publishing house
SK - SLOVAKIA
Number of pages
4
Pages from-to
3-6
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—