All

What are you looking for?

All
Projects
Results
Organizations

Quick search

  • Projects supported by TA ČR
  • Excellent projects
  • Projects with the highest public support
  • Current projects

Smart search

  • That is how I find a specific +word
  • That is how I leave the -word out of the results
  • “That is how I can find the whole phrase”

Preferences in the regional food market

The result's identifiers

  • Result code in IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12220%2F11%3A43882371" target="_blank" >RIV/60076658:12220/11:43882371 - isvavai.cz</a>

  • Alternative codes found

    RIV/60076658:12510/11:43882371

  • Result on the web

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternative languages

  • Result language

    čeština

  • Original language name

    Preference regionálních značek potravin

  • Original language description

    Autoři příspěvku uvádějí výsledky marketingového šetření a jeho interpretace vztahující se k propagaci českých výrobků na regionálním trhu potravin a znalost regionální značky. Významná část spotřebitelů upřednostňuje regionální potraviny, zajímá se o jejich složení a vliv na jejich zdraví. Kvalita potravin, bezpečnost a podpora regionálních producentů se stávají významnými faktory při rozhodování spotřebitele. Příspěvek shrnuje výsledky dotazníkových šetření v letech 2003 - 2010, zabývajících se preferencemi spotřebitelů na regionálním trhu potravin a možnostmi propagace těchto výrobků na trhu. Výsledky prezentovaných výzkumů ukazují na rostoucí preference spotřebitelů, pokud jde o regionální produkty a také subjektivní pocit vyšší kvality místních aregionálních produktů ve srovnání s ostatními potravinářskými výrobky.

  • Czech name

    Preference regionálních značek potravin

  • Czech description

    Autoři příspěvku uvádějí výsledky marketingového šetření a jeho interpretace vztahující se k propagaci českých výrobků na regionálním trhu potravin a znalost regionální značky. Významná část spotřebitelů upřednostňuje regionální potraviny, zajímá se o jejich složení a vliv na jejich zdraví. Kvalita potravin, bezpečnost a podpora regionálních producentů se stávají významnými faktory při rozhodování spotřebitele. Příspěvek shrnuje výsledky dotazníkových šetření v letech 2003 - 2010, zabývajících se preferencemi spotřebitelů na regionálním trhu potravin a možnostmi propagace těchto výrobků na trhu. Výsledky prezentovaných výzkumů ukazují na rostoucí preference spotřebitelů, pokud jde o regionální produkty a také subjektivní pocit vyšší kvality místních aregionálních produktů ve srovnání s ostatními potravinářskými výrobky.

Classification

  • Type

    J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)

  • CEP classification

    AE - Management, administration and clerical work

  • OECD FORD branch

Result continuities

  • Project

  • Continuities

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Others

  • Publication year

    2011

  • Confidentiality

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Data specific for result type

  • Name of the periodical

    Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod

  • ISSN

    1212-3285

  • e-ISSN

  • Volume of the periodical

    14.

  • Issue of the periodical within the volume

    2

  • Country of publishing house

    CZ - CZECH REPUBLIC

  • Number of pages

    6

  • Pages from-to

    27 - 32

  • UT code for WoS article

  • EID of the result in the Scopus database