Preferences in the regional food market
The result's identifiers
Result code in IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F60076658%3A12220%2F11%3A43882371" target="_blank" >RIV/60076658:12220/11:43882371 - isvavai.cz</a>
Alternative codes found
RIV/60076658:12510/11:43882371
Result on the web
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternative languages
Result language
čeština
Original language name
Preference regionálních značek potravin
Original language description
Autoři příspěvku uvádějí výsledky marketingového šetření a jeho interpretace vztahující se k propagaci českých výrobků na regionálním trhu potravin a znalost regionální značky. Významná část spotřebitelů upřednostňuje regionální potraviny, zajímá se o jejich složení a vliv na jejich zdraví. Kvalita potravin, bezpečnost a podpora regionálních producentů se stávají významnými faktory při rozhodování spotřebitele. Příspěvek shrnuje výsledky dotazníkových šetření v letech 2003 - 2010, zabývajících se preferencemi spotřebitelů na regionálním trhu potravin a možnostmi propagace těchto výrobků na trhu. Výsledky prezentovaných výzkumů ukazují na rostoucí preference spotřebitelů, pokud jde o regionální produkty a také subjektivní pocit vyšší kvality místních aregionálních produktů ve srovnání s ostatními potravinářskými výrobky.
Czech name
Preference regionálních značek potravin
Czech description
Autoři příspěvku uvádějí výsledky marketingového šetření a jeho interpretace vztahující se k propagaci českých výrobků na regionálním trhu potravin a znalost regionální značky. Významná část spotřebitelů upřednostňuje regionální potraviny, zajímá se o jejich složení a vliv na jejich zdraví. Kvalita potravin, bezpečnost a podpora regionálních producentů se stávají významnými faktory při rozhodování spotřebitele. Příspěvek shrnuje výsledky dotazníkových šetření v letech 2003 - 2010, zabývajících se preferencemi spotřebitelů na regionálním trhu potravin a možnostmi propagace těchto výrobků na trhu. Výsledky prezentovaných výzkumů ukazují na rostoucí preference spotřebitelů, pokud jde o regionální produkty a také subjektivní pocit vyšší kvality místních aregionálních produktů ve srovnání s ostatními potravinářskými výrobky.
Classification
Type
J<sub>x</sub> - Unclassified - Peer-reviewed scientific article (Jimp, Jsc and Jost)
CEP classification
AE - Management, administration and clerical work
OECD FORD branch
—
Result continuities
Project
—
Continuities
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Others
Publication year
2011
Confidentiality
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Data specific for result type
Name of the periodical
Acta Universitatis Bohemiae Meridionales : vědecký časopis pro ekonomiku, řízení a obchod
ISSN
1212-3285
e-ISSN
—
Volume of the periodical
14.
Issue of the periodical within the volume
2
Country of publishing house
CZ - CZECH REPUBLIC
Number of pages
6
Pages from-to
27 - 32
UT code for WoS article
—
EID of the result in the Scopus database
—